​Catalunya Ràdio estrena estudi i nova temporada

Adolescents iCat es converteix en programa diari

Gordillo ha presentat la nova programació s'ha presentat al nou estudi central de l'Icat
Gordillo ha presentat la nova programació s'ha presentat al nou estudi central de l'Icat | ACN
NacióDigital
30 d'agost del 2019
Catalunya Ràdio ha presentat aquest dijous al nou estudi 2, l'estudi central d'iCat, la programació de la nova temporada, amb el programa d'entreteniment L'apocalipsi amb Elisenda Carod acompanyada d’Elisenda Pineda i Charlie Pee, com a una de les grans novetats. L'espai s'emetrà de les dotze i cinc minuts a la una del migdia, de dilluns a divendres en la franja final d''El Matí de Catalunya Ràdio', que tornarà a presentar la periodista Mònica Terribas.  Aquest estudi també veurà com Adolescents iCat, elaborat per l'equip d'Adolescents.cat -el portal de contingut juvenil de NacióDigital- es converteix en programa diari. S'emetrà de dilluns a divendres a les 22.00 a través del seu canal de Youtube i d'iCat, i també es podrà escoltar a les dotze de la nit a Catalunya Ràdio.

Altres novetats, principalment en la franja tarda-vespre, com ja explicava NacióDigital aquest dimarts, són la incorporació de Laura Rosel al Catalunya Nit (l'antic Catalunya vespre), Montse Virgili presentarà el programa Les dones i els dies els dissabtes, passades les dotze de la nit fins la una, i el nou APM? de Xavi Cazorla aterra a les tardes de Catalunya Ràdio de sis i cinc minuts a set de la tarda de dilluns a divendres. 

El director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, ha afirmat que la cadena aposta per "més entreteniment, per la tecnologia al servei dels nous formats i amb la voluntat d'arribar a públic nou i seguir liderant la innovació amb els reptes de la ràdio visual".

Gordillo ha assenyalat que la nova temporada de Catalunya Ràdio juga amb la idea de 'Dins teu' i sintetitza l'aposta de l'emissora de "posar l'oient en el centre de les decisions". L'objectiu, ha explicat el director de l'emissora, és donar "més participació als oients, connectar amb ells i posar tota la tecnologia i tots els avenços i la innovació perquè els oients consumeixin ràdio amb els nous formats i les noves plataformes i els nous hàbits que tenen avui en dia".