​NacióDigital organitza una jornada sobre la importància de la reputació a les xarxes

L'acte, centrat en el cas del sector turístic, reunirà el 10 d'octubre experts de prestigi a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm

​NacióDigital organitza una jornada sobre la importància de la reputació a les xarxes
​NacióDigital organitza una jornada sobre la importància de la reputació a les xarxes | NacióDigital
Redacció
02 d'octubre del 2018
Actualitzat el 09 d'abril del 2024 a les 17:39h

NacióDigital organitza una jornada sobre la importància de la reputació a les xarxes. L'acte, centrat en el cas del sector turístic, reunirà el proper dimecres 10 d'octubre a les 17.45 experts de prestigi a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm –carrer Rosselló 515 de Barcelona-.

Un like, una recomanació, una bona o mala crítica, o una ressenya favorable poden modificar les tendències de consum dels usuaris. Quines són les claus per obtenir un bon posicionament de la nostra marca a les comunitats virtuals? Com poden impulsar el nostre negoci? Quines són les millors eines per arribar a nous clients potencials? Quins són els millors curators davant l’allau d’informació? Claus per aconseguir major visibilitat i tenir una bona imatge a les xarxes i plataformes digitals. Aquests són algunes de les preguntes que s'intentaran respondre a la jornada “Comunicació i reviews: la importància de la reputació a les xarxes. El cas concret del sector turístic” organitzada per NacióDigital amb el suport d'Estrella Damm i l'Associació Catalana de Municipis (ACM).

L'acte, que començarà amb la benvinguda de Jordi Font, director de Negoci i Estratègia Digital de NacióDigital, comptarà amb tres presentacions a mode de TED talk's, amb un temps màxim cronometrat de 15 minuts. Aniran a càrrec de José Antonio Donaire, vicerector de de Comunicació i Relacions Exteriors de la Universitat de Girona, que abordarà la relació entre turisme i reviews. A continuació, serà el torn de Jon Recacoechea, Industry Manager Travel de Google Espanya, que analitzarà les estratègies i plataformes mòbils útils per a la indústria turística. Finalment, intervindrà David Pueyo, director Taula Estratègica i Projectes Transmedia a Arena Media que analitzarà la importància del relat de marca.

La segona part de la jornada consistirà en una mesa de debat moderada per Karma Peiró, periodista especialitzada en tecnologies de la informació i la comunicació i directora de NacióDigital fins al 2018. Els ponents podran respondre les preguntes del públic assistent a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm que precedirà un còctel de networking.
 

Jornada «Comunicació i reviews: la importància de la reputació a les xarxes» by naciodigital on Scribd



L'esdeveniment, d'assistència gratuïta però amb inscripció prèvia, està dirigit a directius i responsables de comunicació i màrqueting d’empreses i institucions que vulguin millorar el posicionament de la seva marca i dels seus continguts a les xarxes.

Formulari per inscriure's a la jornada “Comunicació i reviews: la importància de la reputació a les xarxes. El cas concret del sector turístic”:



La jornada “Comunicació i reviews: la importància de la reputació a les xarxes. El cas concret del sector turístic” compta amb el suport de:
 

Arxivat a