Un outlet amb 30 marques i descomptes del 70% per a fins socials

La Fundació Ramon Noguera de Girona organitza pel 8, 9, 10 i 11 d'octubre el quart «Shopp Out»

Redacció
03 d'octubre del 2014
Actualitzat a les 12:16h
Presentació quart 'Shopp Out'
Presentació quart 'Shopp Out' | Fundació Ramon Noguera

Presentació als mitjans del quart 'Shopp Out' Foto: Fundació Ramon Noguera


La Fundació Ramon Noguera organitza pels propers 8, 9, 10 i 11 d’octubre la quarta edició del Shopp Out, el nou concepte de shopping social. Es tracta d'una iniciativa única a tot l'Estat que té la finalitat de difondre i donar suport a la tasca de la Fundació. Compta amb la participació de més de 30 primeres marques de moda amb descomptes de fins al 70% i el valor afegit de l’esdeveniment és que un 5% dels beneficis de les vendes serviran per a impulsar projectes socials de la Fundació Ramon Noguera.

La directora-gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, destaca que "en només 15 mesos el Shopp Out s’ha convertit en l'outlet social més gran de l'Estat". De fet, de les 3 primeres marques que van participar en la primera edició el juliol de l'any passat, en aquesta propera edició en seran més de 30. Segons Perich, la iniciativa "permet donar visibilitat als projectes de la Fundació". 

El cardiòleg i degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona Ramon Brugada, el director de Temporada Alta, Salvador Sunyer i l’actor Rafel Faixedas són els padrins d’aquesta edició del Shopp Out. Tots ells han coincidit a lloar la tasca de la Fundació Ramon Noguera. 

Més de 30 marques de moda

El Shopp Out oferirà als seus visitants durant quatre dies més de 30 marques de moda: Mango, Lacoste, Pepe Jeans, Sita Murt, Boxley, New Zealand Auckland,Javier Simorra, LTB Jeans, Surkana, Cooked in Barcelona, Goes i Yogo, a més de la botiga de moda i complements laFundació de la mateixa Fundació. En moda infantil destaquen Gocco, Canada House, Cóndor i Món Marcel, a més de la marca de joguines Eurekakids. Pel què fa a calçat i complements hi haurà General Òptica, Bissú, Vamcats, Geox, Stonefly i NeroGiardini. De la mà de Wala, trobaran les marques d’esports: IcePeak, Ternua i Grifone. I pel què fa a decoració de la llar, hi haurà Textura i Casa Viva.

Sota el concepte de Happy Shopping, a més de primeres marques de moda, el Shopp Out ofereix espais de descans i esbarjo, restauració, zona chill out, photocall, música i espectacles infantils, i disposa de zones d’aparcament gratuït.

L’èxit i el ressò d’aquesta iniciativa pionera de la Fundació Ramon Noguera ha anat en augment durant les anteriors edicions que s’han celebrat a Girona. La primera edició comptava amb un espai de només 300 m2 i tres marques col·laboradores, en la segona, l’espai era de 600 m2 i comptava amb set marques. El mes de maig passat es va fer un gran salt i més de 20.000 persones van recórrer els més de 4.000 m2 d’exposició i va comptar amb la col·laboració de més de 20 firmes comercials.

Fundació especialitzada en persones amb discapacitat intel·lectual

La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorn en el seu desenvolupament a la comarca del Gironès. La Fundació desenvolupa activitats des de dues àrees, la laboral i la social, i dóna atenció a més de 800 persones al llarg de l’any.

El Shopp Out, tindrà lloc del dimecres 8 al dissabte 11 d’octubre a la seu que la Fundació Ramon Noguera té al carrer Indústria número 22 del Polígon Mas Xirgu de 10 del matí a 9 del vespre.