Èxit en un càsting per rodar un anunci sobre el comerç de Sant Narcís

Redacció
25 de setembre del 2012
576_1348560477Imatge_csting_2
576_1348560477Imatge_csting_2
Un dels participants al càsting, fent la prova

L’Ajuntament de Girona està portant a terme el Pla de Dinamització Comercial i de Serveis al barri de Sant Narcís, finançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i amb el cofinançament del Fons Social Europeu. Aquest pla pretén fomentar que els residents coneguin i apreciïn el comerç de proximitat del seu barri. Des de l’Ajuntament, juntament amb les dues associacions de comerciants del barri, s’estan impulsant activitats de dinamització comercial. Una d’elles és la gravació d’un anunci promocionant la compra i donant a conèixer els establiments de la zona, iniciativa que ha estat rebuda de forma molt positiva i que ha comptat amb una gran participació ciutadana.
 
Durant la setmana passada es va portar a terme un càsting al carrer Pare Coll i un altre al passeig Ramon Berenguer on les persones interessades hi han participat dient la que serà la frase principal de l’anunci “El meu barri, la millor botiga”. Entre totes les persones candidates se n’escolliran unes quantes per protagonitzar les escenes de l’anunci en vuit botigues dels dos sectors.
 
El jurat del càsting estava format per les següents persones: el regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, i també regidor de barri de Sant Narcís, Joan Alcalà; la presidenta de l’Associació de Comerciants i Petits Empresaris de Sant Narcís - Sector Dominiques, Ester Arnau; la presidenta de l’Associació de Comerciants i Pimes Sant Narcís. Zona Sud - Pl. Assumpció de Girona, Eva Trias; la dinamitzadora de l’Associació de Comerciants i Petits Empresaris de Sant Narcís - Sector Dominiques, Laia Sánchez, i la dinamitzadora de l’Associació de Comerciants i Pimes Sant Narcís. Zona Sud - Pl. Assumpció de Girona, Irene Baborés.