Aquesta informació es va publicar originalment el 8 de març de 2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Els carrers de Girona, intransitables. Gairebé 10 cm de neu. Els Bombers desallotgen a hores d'ara tres trens de la línia Barcelona-Portbou per la caiguda d'un arbre al mig de la via. (Foto: Flaçà, per Ricard Vaqué)
Tancades totes les escoles, inclosa l'Escola Municipal de Música i l'Escola d'Art.
També es suspèn el servei de bus urbà. Més informació
L'AP-7 entre Hostalric i Cassà de la Selva presenta neu a la calçada,
segons l'SCT.
La UdG i alguns centres de Girona, Riudarenes, així com el
CEIP Montserrat de Sarrià de Ter, suspenen les classes i evacuen els alumnes. Protecció Civil incrementa a
Fase d'Emergència 1 el Pla Neucat.
Més informació. La neu ha caigut també, tot i que amb intensitat feble, a l'Alt i Baix Empordà fent presència en localitats de la costa com l'Escala o Palamós, així com al Gironès, on s'han acumulat entre 1 i 2 cm de neu en algunes localitats com Quart o Fornells de la Selva.
Informació del trànsit: cadenes obligatòries a la GI-613 de Roses a Cadaqués. La GI-660 entre La Bisbal d'Empordà i Calonge està tallada per neu. Als carrers de Flaçà la neu també està agafant. La N-2, tallada entre Maçanet i La Jonquera. La C-66 tallada de Palafurgell a Besalú.
La neu, a Flaçà Foto: Ricard Vaqué
Neu a Girona Foto: Miquel Serrabassa
Neu a Girona Foto: Carles Puigdemont
Girona, sota la neu Foto: Narcís Sastre
Neu al Parc Científic i Tecnològic de la UdG Foto: Víctor Martín
En la majoria de barris no ha agafat, però la precipitació ha tornat a quarts de nou del matí. El sector est, de moment, presenta algunes teulades emblanquinades.
La neu, a Osor Foto: Albert Martín
La neu, a Caldes de Malavella Foto: Josep Duran
Girona, sota la nevada Foto: Francesc Casadellà