L'Oficina de Consum recomana accions per no patir estafes

Segons aquest despatx, darrerament s'han incrementat les reclamacions

Redacció
03 de maig del 2010
En els últims mesos, l’Oficina de Consum de la Garrotxa ha detectat un augment de les consultes i les reclamacions de persones que han comprat i/o contractat productes i serveis, la majoria sense ser-ne conscients. Segons han explicat els afectats, han rebut les “suposades ofertes” de visites i trucades realitzades a casa seva per comercials de diferents empreses i sectors. Arran d’aquesta situació, des de l’Oficina de Consum de la Garrotxa s’informa que:  

- Hem de tenir en compte que quan ens telefonen o ens visiten a casa per oferir-nos qualsevol producte i/o servei ens trobem en unes condicions molt diferents a les que tenim quan som nosaltres els que ens desplacem a qualsevol botiga o empresa. Això provoca que, des de casa, sovint comprem o contractem productes o serveis que després veiem que no necessitàvem o no volíem.
- Des de l'Oficina de Consum de la Garrotxa, volem fer arribar aquests consells senzills, però eficaços, per ajudar a posicionar-nos davant d'aquesta gran oferta que arriba als nostres domicilis. A més, us recordem que, en cas d'equivocar-nos, tenim 7 dies per revocar qualsevol contracte formalitzat.  

Esperant que aquesta informació us sigui útil, quedem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte o ampliar informació sobre aquesta qüestió.