L'Oficina de Consum recomana accions per no patir estafes

Segons aquest despatx, darrerament s'han incrementat les reclamacions

per Redacció , 3 de maig de 2010 a les 18:03 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 3 de maig de 2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
En els últims mesos, l’Oficina de Consum de la Garrotxa ha detectat un augment de les consultes i les reclamacions de persones que han comprat i/o contractat productes i serveis, la majoria sense ser-ne conscients. Segons han explicat els afectats, han rebut les “suposades ofertes” de visites i trucades realitzades a casa seva per comercials de diferents empreses i sectors. Arran d’aquesta situació, des de l’Oficina de Consum de la Garrotxa s’informa que:  

- Hem de tenir en compte que quan ens telefonen o ens visiten a casa per oferir-nos qualsevol producte i/o servei ens trobem en unes condicions molt diferents a les que tenim quan som nosaltres els que ens desplacem a qualsevol botiga o empresa. Això provoca que, des de casa, sovint comprem o contractem productes o serveis que després veiem que no necessitàvem o no volíem.
- Des de l'Oficina de Consum de la Garrotxa, volem fer arribar aquests consells senzills, però eficaços, per ajudar a posicionar-nos davant d'aquesta gran oferta que arriba als nostres domicilis. A més, us recordem que, en cas d'equivocar-nos, tenim 7 dies per revocar qualsevol contracte formalitzat.  


Esperant que aquesta informació us sigui útil, quedem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte o ampliar informació sobre aquesta qüestió.


 

Participació