Els serveis financers preocupen als usuaris garrotxins

La telefonia és, per enèsima vegada, el sector més reclamat a l'Oficina del Consum

Redacció
19 de febrer del 2010
576_1265984674oficinaconsum
576_1265984674oficinaconsum | Joan Guirado
L'Oficina de Consum de la Garrotxa continua augmentant la seva activitat. Des de la seva creació l'any 2003 com a Oficina Comarcal de Consum, cada vegada són més les persones ateses per aquest servei gestionat de manera conjunta entre l'Ajuntament d'Olot, el Consell Comarcal de la Garrotxa i la Generalitat.

Durant el 2009, l'Oficina de Consum de la Garrotxa ha rebut 1533 visites (un 3'4% més que l'any anterior). D'aquestes, 637 han estat reclamacions, 21 queixes, 13 denúncies i la resta han estat sol·licituds d'informació. A més, s'han organitzat diferents activitats amb l'objectiu de conscienciar la població sobre els temes relacionats amb el consum i, al mateix temps, aconseguir que disminueixin les queixes.
Per quart any consecutiu, la telefonia és el sector més reclamat i amb més consultes. Enguany, també, s'ha notat un increment de demanda d'informació sobre serveis financers.

|Anna Beltran, Marta Fontaniol i Joan Pladeveya durant la roda de premsa d'aquesta setmana. Anna Diago|