27
de novembre
del
2009
El director general de Caixa Sabadell, Jordi Mestre, assegura que el procés de denominació de la marca de la fusió de les caixes Terrassa, Sabadell, Manlleu i Girona el tenim "molt madur" per no dir que ja està "gairebé fet". Mestre es nega a dir el nom seleccionat perquè forma part del "secret del sumari".
Com qualsevol marca, el coneixement de la seva denominació requereix d'una 'posada en escena' i de la presentació d'un pla comercial. La marca és alguna cosa més que el nom, i és una icona que va acompanyada d'altres connotacions i factors sentimentals que s'han d'explicar amb precisió als clients d'aquestes quatre entitats financeres que a partir d'ara configuraran una nova entitat d'estalvi.
Com qualsevol marca, el coneixement de la seva denominació requereix d'una 'posada en escena' i de la presentació d'un pla comercial. La marca és alguna cosa més que el nom, i és una icona que va acompanyada d'altres connotacions i factors sentimentals que s'han d'explicar amb precisió als clients d'aquestes quatre entitats financeres que a partir d'ara configuraran una nova entitat d'estalvi.