S'obre la borsa de treball per als casals d'estiu de la Vall d'en Bas d'enguany

Segons les bases, hi ha places per a fer-hi de monitors, amb titulació, o de monitors de suport, sense titulació

Imatge retrospectiva d'un casal d'estiu de la Vall d'en Bas.
Imatge retrospectiva d'un casal d'estiu de la Vall d'en Bas. | Arxiu NG.
NacióGarrotxa
25 de març del 2022
Actualitzat a les 10:12h
L’Ajuntament de la Vall d’en Bas ja ha obert la borsa de treball per als monitors de suport dels casals d’estiu d’aquest 2022.

En el cas de la borsa de monitor de lleure cal:

La titulació requerida serà disposar del títol de Monitor/a d’activitats de lleure i tenir vigent el Carnet de Monitor/a de lleure. El Decret 267/2016 estableix com a formació equivalent al Títol de monitor d’Activitats del Lleure la titulació de Tècnic Superior d’Animació Sociocultural i el certificat de professionalitat de dinamització d’activitats de lleure infantil i juvenil expedit pel SOC.

En el cas de la borsa de monitor de suport:

Formaran part d’aquesta borsa totes aquelles persones que no disposin de la titulació oficial de monitor d’Activitats de Lleure. També en formaran part aquelles persones que tinguin el certificat de Pre-monitor.

Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar, mitjançant instància en el Registre electrònic general de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas, per mitjans telemàtics a través de la seu electrònica accessible des del web, o bé en horari d’atenció al públic al Registre General de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas, al carrer Sant Esteve, 3, de Sant Esteve d’en Bas.

Els aspirants han de manifestar en aquest document que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides en la base tercera i la quarta.

Ho acompanyaran amb la documentació següent:

a) Fotocòpia del DNI
b) Fotocòpia de la documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin per a lafase de concurs (titulació de director/a de lleure, monitor/a de lleure, certificat de vida laboral, informe serveis prestats de l’empresa privada, certificat serveis prestats a l’administració pública, certificats cursos de formació, etc.). Els mèrits insuficientment acreditats no seran valorats.
c) Currículum vitae
d) Certificat de delictes de naturalesa sexual

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria a l'e–tauler de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas i al BOP (fins al 13 d’abril de 2022).

Podeu consultar les bases en aquest enllaç.
 
Arxivat a