Olot.shop Rebaixes, nova campanya del comerç de la capital de la Garrotxa

Durant tot el febrer una vintena de comerços de la ciutat ofereixen descomptes en una gran varietat de productes per a dinamitzar el consum amb aquesta plataforma digital

Portada del web Olot.shop, ja a punt per a les rebaixes.
Portada del web Olot.shop, ja a punt per a les rebaixes. | NG.
NacióGarrotxa
03 de febrer del 2021
Actualitzat a les 9:51h
Davant dels perniciosos efectes econòmics arran de les mesures imposades en la crisi de la Covid-19 i les noves restriccions per a contenir el nombre de contagis, l’Associació de Comerciants d’Olot (ACO) llença noves iniciatives amb la voluntat de dinamitzar el comerç local i apropar-se als ciutadans, tot fent un pas més amb una nova aposta per les plataformes digitals.

Fins al 28 de febrer, una vintena d’establiments de l’ACO participen a l’Olot.shop Rebaixes, aprofitant el portal web per a poder oferir una gran diversitat de productes a preus molt econòmics. Seguint amb la dinàmica de les anteriors campanyes promocionals, la voluntat de l’entitat és aprofitar l’Olot.shop com a aparador en línia dels comerços locals i de proximitat de la ciutat. L’objectiu és arribar al màxim nombre de veïnes i veïns per així dinamitzar el comerç i poder oferir un millor servei als seus clients.  

Com a novetat, quatre dies d’aquest febrer –un cada setmana–, i només durant unes hores concretes, els establiments adherits a la campanya de rebaixes hivernals oferiran un article amb un important descompte. Aquest element es donarà a conèixer a través de les xarxes socials de l’entitat i a la mateixa plataforma en línia. Totes les compres realitzades a través d’aquesta iniciativa disposaran de servei de lliurament a domicili gratuït a tota la comarca.  
 

Cartell de la nova promoció de l'Associació de Comerciants d'Olot. Foto: @acolot.


Seguint amb aquesta voluntat de fer conèixer el gran comerç local d’Olot, des de l’ACO també han creat i facilitat un seguit de material gràfic perquè els establiments puguin fer saber els seus horaris i els mitjans de contacte a disposició dels seus clients de forma senzilla, directa i àgil. D’aquesta manera, els comerciants volen facilitar al màxim que els veïns puguin realitzar les seves comandes, ja sigui presencialment, per telèfon, a través d’aplicacions com WhatsApp, Telegram, el seu ecommerce particular o directament mitjançant els comptes a les xarxes socials de cada establiment.  

Tal com han previst, totes les compres superiors a 20 euros realitzades des de la Garrotxa es lliuraran de franc als domicilis, mitjançant sistemes de transport sostenibles, en un màxim de dos dies a Olot i cinc si viuen a altres municipis de la comarca.  

L'Olot.shop es va iniciar el novembre de l'any passat per a dinamitzar el comerç local tot coincidint amb el Black Friday, que va promoure per primer cop l'ACO a través d'aquesta nova plataforma.