25
de gener
del
2021
Actualitzat
a les
11:19h
L'enquesta impulsada per als usuaris del canal de Telegram de l'Ajuntament de la Vall d'en Bas El Pregoner 2.0 ha estat resposta per 68 usuaris, és a dir, un 12,8 del total de subscriptors, que actualment són 534. Segons l'Ajuntament els resultats del qüestionari demostren "un alt grau de satisfacció entre els seguidors" del canal. De fet, un 39% dels usuaris el puntuen amb un 10, la nota més repetida seguida del 9 (32.8%) i del 8 (17.2%).
La satisfacció també es tradueix en que la majoria dels enquestats (s'han rebut 68 respostes) demanen continuar rebent la mateixa quantitat de notificacions (el 40.6% han posat un 5 a l'escala del 0 al 10). La resta de preguntes es reparteixen en grau menor entre els que creuen que aquesta és excessiva. Per exemple, el 6 és la segona nota més posada entre els subscriptors.
Pel què fa a les informacions, destaquen en les preferències per rebre avisos relacionats amb situacions meteorològiques (ho demanen un 92,2% dels usuaris) seguit de les incidències del dia a dia (89.1%) o els talls de carreteres (82.8%). Precisament, aquests elements són els que van portar l'Àrea de Comunicació i Protocol a posar aquest nou canal en marxa.
La pregunta on es veu més clarament la bona acceptació és que el 100% dels enquestats recomanarien la seva utilització a altres veïns. Precisament, en moments d'alta demanda d'informació com les nevades o la pandèmia, els enquestats avaluen altament la quantitat, la rellevància. i la velocitat amb la que es rebien les notifiacions.
Pel què fa als canals municipals municipals més utilitzats per informar-se, un 63,3% fa servir el web municipal i un 51.7% la Vall Bull (en aquesta pregunta s'admetia més d'una resposta). I en referència a mitjans per informar-se les preferències són, per aquest ordre, ElGarrotxí, NacioGarrotxa, Olot Televisió i La Comarca.
Finalment, entre les peticions recollides hi ha agraïments i peticions perquè es rebin notificacions d'actes amb aquest o un altre canal municipal dedicat a aquest tema. L'Àrea i la Regidoria de Comunicació valoraran totes les respostes per seguir millorant, tot i l'alta acceptació que té actualment.
La satisfacció també es tradueix en que la majoria dels enquestats (s'han rebut 68 respostes) demanen continuar rebent la mateixa quantitat de notificacions (el 40.6% han posat un 5 a l'escala del 0 al 10). La resta de preguntes es reparteixen en grau menor entre els que creuen que aquesta és excessiva. Per exemple, el 6 és la segona nota més posada entre els subscriptors.
Pel què fa a les informacions, destaquen en les preferències per rebre avisos relacionats amb situacions meteorològiques (ho demanen un 92,2% dels usuaris) seguit de les incidències del dia a dia (89.1%) o els talls de carreteres (82.8%). Precisament, aquests elements són els que van portar l'Àrea de Comunicació i Protocol a posar aquest nou canal en marxa.
La pregunta on es veu més clarament la bona acceptació és que el 100% dels enquestats recomanarien la seva utilització a altres veïns. Precisament, en moments d'alta demanda d'informació com les nevades o la pandèmia, els enquestats avaluen altament la quantitat, la rellevància. i la velocitat amb la que es rebien les notifiacions.
Pel què fa als canals municipals municipals més utilitzats per informar-se, un 63,3% fa servir el web municipal i un 51.7% la Vall Bull (en aquesta pregunta s'admetia més d'una resposta). I en referència a mitjans per informar-se les preferències són, per aquest ordre, ElGarrotxí, NacioGarrotxa, Olot Televisió i La Comarca.
Finalment, entre les peticions recollides hi ha agraïments i peticions perquè es rebin notificacions d'actes amb aquest o un altre canal municipal dedicat a aquest tema. L'Àrea i la Regidoria de Comunicació valoraran totes les respostes per seguir millorant, tot i l'alta acceptació que té actualment.