La Unió Esportiva Olot presenta diverses mesures compensatòries als socis i patrocinadors

Els directius del club esperen mantenir la massa social vigent amb l’esforç que s’ha fet a través de diverses fórmules de rebaixa dels abonaments

Les mesures han estat presentades pel president i els directius de la UEOlot.
Les mesures han estat presentades pel president i els directius de la UEOlot. | @UEO1921.
NacióGarrotxa
23 de juliol del 2020
Actualitzat a les 9:17h
La Unió Esportiva Olot ha presentat en conferència de premsa les mesures compensatòries que ha decidit adoptar per als socis i patrocinadors del club. Tenint en compte el context de pandèmia mundial i que la temporada 2019-20 no es va poder finalitzar amb normalitat, des del club s’ha optat per compensar els grans actius del projecte amb el retorn del 20% de l’abonament del carnet i altres alternatives de compensació.

El president de la Unió Esportiva Olot ha reconegut la dificultat del moment actual, apel·lant al compromís de responsabilitat i rigor econòmic que caracteritza el club i expressant la necessitat del suport del socis i patrocinadors en una temporada amb nou format i quatre categories en joc. El directiu Jordi Reyes espera mantenir la massa social vigent amb l’esforç que s’ha fet a través de les fórmules compensatòries dels imports dels abonament.

Joan Agustí és plenament conscient de la crisi sanitària i les dificultats econòmiques que viu la societat arran de la pandèmia del coronavirus, però mica en mica espera anar veient la llum: “És cert que ara el futbol agafa un paper secundari, però ha de ser una aportació d’il·lusió, un estímul per recuperar l’autoestima de la ciutat i dels socis, que tothom torni a posar-se a to”.

La junta directiva de la UEO gestiona un club de futbol que ha patit de valent durant aquests mesos, fent mans i mànigues per equilibrar els comptes: “No havia treballat mai amb tanta tensió i ansietat, però les notícies que hem rebut han estat positives. Hem palpat que seríem capaços d’aguantar un pressupost similar al de la temporada anterior amb una petita variable per als directius, treballant el triple”. 
 

Quadre sinòptic de les mesures compensatòries per a socis i patrocinadors. Foto: @UEO1921.


Pel que fa a les mesures compensatòries per a socis i anunciants, Agustí recalca el doble esforç que realitza el club amb un rigor innegociable: “Fem un esforç econòmic aportant un descompte i també fem un esforç financer, ja que retardem el cobrament de la quota fins a mitjans d’octubre. Això forma part del compromís de responsabilitat econòmica del consell d’administració, un dels pocs que aporta capital quan les despeses són superiors als ingressos”.

El directiu de comunicació i marquèting Jordi Reyes considera que els socis i anunciants són un pilar fonament d’aquest projecte: “Destigem que estiguin contents i satisfets de la relació que tenen amb el club. Esperem que aquestes mesures serveixin per fidelitzar els socis que teníem aquesta temporada i evitar les excessives baixes que estem detectant en els últims anys. Volem mantenir la massa social i tant de bo puguem aconseguir apujar-ne la quantat, que ara és d’uns 1.250 socis”. De moment, Reyes subratlla el compromís i la implicació de tots els actius en aquest moment excepcional i atípic: “Hem tingut molta sort, estem molt contents amb la resposta de la massa social del club, la gent és conscient que estem passant una situació especial. En cap moment hem tingut cap queixa ni reclamació ni pressió de cap tipus”.
Arxivat a