Endesa obre un nou punt de servei a Olot per a reforçar l'atenció presencial

Ja són 61 les oficines que hi ha repartides arreu del territori, les quals donen feina a 208 persones

El nou punt de Servei d'Endesa a Olot és a l'avinguda Santa Coloma.
El nou punt de Servei d'Endesa a Olot és a l'avinguda Santa Coloma. | @Endesa.
NacióGarrotxa
29 de juny del 2020
Actualitzat a les 12:14h
Endesa ha obert quatre nous punts de servei a Catalunya amb l’objectiu d’apropar l’atenció als clients d'Olot, Granollers, Terrassa i Tremp, i per extensió, als veïns d’aquestes comarques: el  la Garrotxa, el Vallès Oriental, el Vallès Occidental i el Pallars Jussà. La inauguració dels centres s'ha fet en un moment excepcional conscients que ara, més que mai, poden generar-se més consultes de l’habitual arran de la crisi arran de la Covid-19. El nou punt a Olot es troba situat al número 30 de l'avinguda de Santa Coloma.

Aquestes oficines, que en substitueixen d’anteriors, s’afegeixen a la xarxa comercial que ja hi ha distribuïda arreu del territori català i sumen un total de 61 punts d’atenció presencial. Com a conseqüència de la crisi sanitària, els 57 centres que hi havia operatius en aquell moment van haver de tancar i van poder reprendre l’activitat amb l’entrada a la fase I i segons el pla de desescalada establert per les autoritats. Així, durant l'última setmana de maig ja van quedar reobertes totes les oficines de Catalunya i es va centrar especialment l’atenció en el col·lectiu de majors de 65 anys, menys habituat en fer tràmits a través dels canals digitals i telefònics, que van estar també actius durant tot el període de confinament. En concret, amb els nous punts de servei oberts s’ha donat feina a 10 persones i ja són 208 les que treballen per Endesa en oficines d’atenció presencial.

Des d’aquestes oficines s’atendran sol·licituds d’informació i es gestionaran diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple mesures d’estalvi energètic, assessorament sobre millora de pautes de consum, informació sobre la factura, aplaçaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment. També es preveu atendre –com a la resta de punts de servei del territori– consultes sobre les condicions que s’han de complir per poder-se acollir al Bo Social elèctric. Precisament Endesa va informar a tots els clients que les renovacions s’han prorrogat com a conseqüència del període d’alerta sanitària que s’ha viscut durant els darrers mesos.

Els majors de 65 anys tindran accés preferent i també s’ha incorporat un sistema de cita prèviaque es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita en línia a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament, així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”.

En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, el tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.
Així mateix, també s’han implementat tota una sèrie de mesures preventives contra la Covid-19, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, o cartells informatius, entre d’altres.

Durant tot el període de confinament Endesa ha atès els seus clients a través dels canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual. Així, els clients disposen de la web i de dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 76 03 33) o el mercat lliure (800 76 09 09).





 
Arxivat a