L'Oficina d'Atenció al Ciutadà d'Olot amplia l'horari d'atenció telefònica

Les consultes també es poden fer arribar al correu electrònic atencioalciutada@olot.cat i les gestions via telemàtica mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament

NacióGarrotxa
01 d'abril del 2020
Actualitzat a les 11:03h
Per a donar resposta als afers relacionats amb les mesures de prevenció de la Covid-19 o per a qualsevol altra consulta sobre la ciutat, l'Ajuntament d'Olot amplia l'horari d'atenció telefònica.

A partir d'aquest dilluns, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà ofereix atenció telefònica de les vuit del matí a les sis de la tarda de forma interrompuda i els divendres de les vuit del matí a les tres de la tarda al telèfon 972 279 101. La resta de dies , en tot cas,–i durant les 24 h– us podeu posar en contacte amb el 972 979 133 de la Policia Municipal.

Les consultes també es poden fer arribar al correu electrònic atencioalciutada@olot.cat i les gestions via telemàtica mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament d’Olot, a www.olot.cat.
 
Per tal de poder mantenir l’activitat municipal, el personal de l’Ajuntament i els organismes autònoms treballen de forma telemàtica. Les diferents Àrees i Serveis continuen realitzant la seva activitat gràcies al teletreball.

Des de l’Àrea d’Informàtica s’ha posat en marxa un dispositiu que permet als treballadors municipals treballar des de casa i estan en connexió permanent amb les dependències de l'Ajuntament, amb què la Corporació pot continuar activa.
 



 
Arxivat a