L'Oficina d'Atenció al Ciutadà d'Olot amplia l'horari d'atenció telefònica

Les consultes també es poden fer arribar al correu electrònic [email protected] i les gestions via telemàtica mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament

NacióGarrotxa
01 d'abril del 2020
Actualitzat a les 11:03h
Per a donar resposta als afers relacionats amb les mesures de prevenció de la Covid-19 o per a qualsevol altra consulta sobre la ciutat, l'Ajuntament d'Olot amplia l'horari d'atenció telefònica.

A partir d'aquest dilluns, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà ofereix atenció telefònica de les vuit del matí a les sis de la tarda de forma interrompuda i els divendres de les vuit del matí a les tres de la tarda al telèfon 972 279 101. La resta de dies , en tot cas,–i durant les 24 h– us podeu posar en contacte amb el 972 979 133 de la Policia Municipal.

Les consultes també es poden fer arribar al correu electrònic [email protected] i les gestions via telemàtica mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament d’Olot, a www.olot.cat.
 
Per tal de poder mantenir l’activitat municipal, el personal de l’Ajuntament i els organismes autònoms treballen de forma telemàtica. Les diferents Àrees i Serveis continuen realitzant la seva activitat gràcies al teletreball.

Des de l’Àrea d’Informàtica s’ha posat en marxa un dispositiu que permet als treballadors municipals treballar des de casa i estan en connexió permanent amb les dependències de l'Ajuntament, amb què la Corporació pot continuar activa.
 



 
Arxivat a