coronavirus

Olot Cultura inicia una campanya per posar en valor la cultura durant el confinament

A través de les xarxes socials es compartirà contingut cultural divers, amb l’etiqueta #OlotCulturaACasa, perquètothom qui ho vulgui compateixi vídeos i fotografies amb activitats culturals fetes a casa seva

per NacióGarrotxa , Olot, 17 de març de 2020 a les 09:18 |
Tots els equipaments són tancats, però es pot fer i gaudir cultura des de casa. | @OlotCultura.
El risc de contagi del coronavirus ha portat al tancament de les instal·lacions culturals i a la suspensió de les diferents activitats que s'havia previst durant el dies vinent. Això no vol dir que la cultura s’aturi. Des de l’Institut de Cultura d’Olot s’engega la campanya “Olot Cultura a casa”.

Cada dia, mentre duri el confinament, a les xarxes socials d’Olot Cultura es penjaran diferents continguts culturals que es poden consumir tranquil·lament des de casa: entrevistes a artistes, ressenyes de llibres, vídeos en els quals s’explica un conte o descripcions de peces d’art dels fons dels Museus d’Olot, són alguns dels continguts que ja es pensa a compartir.


A més, es demana als olotins que ho vulguin que enviïn els seus vídeos tot explicant contes, cantant, tocant algun instrument, recitant textos o fent vídeos i fotografies realitzant tota mena d’activitats culturals. Poden penjar-los a les xarxes socials amb l’etiqueta #OlotCulturaACasa o bé enviar-los per Whatsapp al 676 490 177.

Aquí podeu veure'n una primera proposta: Les voluntats de la iniciativa són diverses: en primer lloc, fer present la cultura durant el confinament; també, es vol destacar la importància de la cultura com a entreteniment, tant des del punt de vista del consum com del de la creació; proporcionar als ciutadans continguts d’interès i donar idees d’activitats a fer durant aquests dies de confinament; i, finalment, cohesionar els ciutadans per a posar de manifest que la cultura la fem entre tots.


Animeu-vos enviant les vostres propostes a qualsevol de les xarxes social d'Olot Cultura:

Facebook.
Twitter.
Instagram.
Youtube.







 

 

Participació