El Mobile Week Catalunya arribarà a Olot el febrer de 2020

Mobile World Capital Barcelona i la Generalitat de Catalunya traslladen a tot el territori el debat sobre la revolució digital i tripliquen les seus de l’edició anterior

Imatge d’una de les sessions del passat Mobile Week a Barcelona.
Imatge d’una de les sessions del passat Mobile Week a Barcelona. | @mweek_mwc.
Redacció
13 de novembre del 2019
Actualitzat a les 9:52h
Un total de 15 ciutats, comarques i àmbits territorials de tot Catalunya –entre les quals Olot i la Garrotxa– tindran presència a la Mobile Week Catalunya 2020, després de la convocatòria feta per Mobile World Capital Barcelona (MWCapital) i la Generalitat de Catalunya per a sumar-se a la segona edició d’aquesta iniciativa, que té l’objectiu d’estendre al conjunt de la ciutadania el debat sobre la revolució digital, la qual  se celebrarà el proper mes de febrer, al voltant del MWC Barcelona.

Aquesta xifra triplica les seus de l’edició 2019 de Mobile Week Catalunya, que passa de cinc emplaçaments als quinze previstos per a l’edició 2020. Així, 6 municipis de la demarcació de Barcelona (Begues, Mataró, Sabadell, Sant Feliu de Llobregat, Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú); 2 de la Catalunya Central (Igualada i Vic); 3 de les comarques gironines (Girona, Olot i Riudellots de la Selva); 1 del Camp de Tarragona (Reus) i 1 de Ponent (Mollerussa) formaran part de la segona edició de Mobile Week Catalunya. A aquests emplaçaments cal sumar-hi la comarca de la Ribera d’Ebre i la zona de l’Alt Pirineu (amb activitats a l’Alta Ribagorça, el Pallars Jussà i el Pallars Sobirà).

Totes aquestes ciutats i territoris han presentat un preprojecte amb un breu plantejament de format, contingut i durada de l’esdeveniment, d’entre 1 i 3 dies. Un equip integrat per membres destacats de MWCapital i responsables de la Generalitat han valorat les propostes presentades.

Espais de reflexió i debat

La Mobile Week, que el 2020 també arribarà a la seva quarta edició a Barcelona (del 20 al 29 de febrer), planteja diferents espais de reflexió, debats integradors i activitats participatives obertes a tothom que connecten les eines que ofereix la tecnologia digital amb les inquietuds i necessitats socials, culturals, ètiques i humanes dels ciutadans.

L’any passat, per primer cop i a iniciativa de la Generalitat, la proposta es va estendre a tot el territori català amb la primera edició de la Mobile Week Catalunya, que es va celebrar a Girona, Lleida, Reus, Igualada i la Ribera d’Ebre, amb 110 ponents, 25 conferències i taules rodones, 15 tallers, 3 exposicions, 4 projeccions de cinema o documentals, 2 programes de ràdio i 5 activitats per al públic juvenil o familiar.

A Barcelona, la tercera edició va comptar amb més de 100 ponents i 80 activitats pròpies en més de 60 espais públics de la ciutat. Hi van participar més de 200 col·laboradors, entitats locals, espais d’innovació i centres de recerca, entre d’altres, consolidant-se com un projecte transversal a la ciutat.
 
Arxivat a