La FES Olot fa un taller sobre màrqueting digital

El programari de Customer Relationship Management (CRM) ha esdevingut una eina indispensable per al desenvolupament corporatiu i per a l’organització d’una empresa

Aquest taller de la FES Olot pot ajudar a focalitzar la publicitat i arribar a més públic.
Aquest taller de la FES Olot pot ajudar a focalitzar la publicitat i arribar a més públic. | Arxiu.
Redacció
12 de novembre del 2019
Actualitzat a les 12:04h
El CRM (Customer Relationship Management [gestor de relació amb clients]) és un sistema encarat a la gestió comercial, el màrqueting i el servei postvenda o d’atenció al client. Saber-lo lligar amb campanyes de màrqueting ens pot ajudar a focalitzar la publicitat i arribar al públic que realment cerca allò que nosaltres podem oferir.

A més, permet treballar amb molts dispositius alhora, captar una diversitat de clients més gran i treballar amb embuts de conversió, és a dir, definir tots els passos a seguir d’un usuari per complir un objectiu determinat dins de la nostra pàgina web (ja sigui un registre, una compra o una reserva).

El taller que organitza la  farem de la mà de Jordi Bartrolí, CEO i fundador d’Enginyeria Informàtica Olot i Wide Horizons It Consulting i especialista en implantació de SAP i SAGE, i serà els dies 19 i 26 de novembre, de 9 h a 13.30 h (la formació és bonificable per la Fundae).

Més informació i inscripcions a fes@olot.cat – 972 26 21 28
Arxivat a