12
de novembre
del
2019
Actualitzat
a les
12:04h
El CRM (Customer Relationship Management [gestor de relació amb clients]) és un sistema encarat a la gestió comercial, el màrqueting i el servei postvenda o d’atenció al client. Saber-lo lligar amb campanyes de màrqueting ens pot ajudar a focalitzar la publicitat i arribar al públic que realment cerca allò que nosaltres podem oferir.
A més, permet treballar amb molts dispositius alhora, captar una diversitat de clients més gran i treballar amb embuts de conversió, és a dir, definir tots els passos a seguir d’un usuari per complir un objectiu determinat dins de la nostra pàgina web (ja sigui un registre, una compra o una reserva).
El taller que organitza la farem de la mà de Jordi Bartrolí, CEO i fundador d’Enginyeria Informàtica Olot i Wide Horizons It Consulting i especialista en implantació de SAP i SAGE, i serà els dies 19 i 26 de novembre, de 9 h a 13.30 h (la formació és bonificable per la Fundae).
Més informació i inscripcions a fes@olot.cat – 972 26 21 28
A més, permet treballar amb molts dispositius alhora, captar una diversitat de clients més gran i treballar amb embuts de conversió, és a dir, definir tots els passos a seguir d’un usuari per complir un objectiu determinat dins de la nostra pàgina web (ja sigui un registre, una compra o una reserva).
El taller que organitza la farem de la mà de Jordi Bartrolí, CEO i fundador d’Enginyeria Informàtica Olot i Wide Horizons It Consulting i especialista en implantació de SAP i SAGE, i serà els dies 19 i 26 de novembre, de 9 h a 13.30 h (la formació és bonificable per la Fundae).
Més informació i inscripcions a fes@olot.cat – 972 26 21 28