Olot impulsa una campanya per digitalitzar el seu comerç

Un informe posa de relleu la necessitat que els establiments es posin al dia amb les noves tecnologies.

Presentació de la campanya
Presentació de la campanya | Ajuntament d'Olot
Redacció
20 de setembre del 2019
L’aposta per la digitalització va ser un dels reptes de l’estudi del comerç impulsat per l’Ajuntament d’Olot amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants. L’informe que, a més de conèixer la percepció dels consumidors sobre el comerç local, permetia disposar d’una diagnosi sobre costums i preferències de compra, posava de relleu la necessitat que els establiments es posessin al dia amb les noves tecnologies. 

L’Ajuntament d’Olot, a través de DinàmiG, i l’empresa olotina Dopuo amb la col.laboració de l’Associació de Comerciants, comencen una campanya de digitalització dels comerços i negocis locals d’Olot per promoure el comerç de proximitat i millorar la connectivitat entre els ciutadans, turistes i comerços a través de l’aplicació mòbil.

L’aplicació mòbil Dopuo permet als ciutadans que són usuaris filtrar els productes o serveis de la ciutat, parlar amb els negocis a través de xat i entrar dins d’un programa de puntuació on obtindrà beneficis en funció del número de negocis que visiti, per recompensar-li el seu consum responsable i de proximitat.

Les empreses han de donar-se d’alta a través del web dopuo.com i podran crear-se un perfil de manera gratuïta, pujar els alguns dels productes i serveis que vulguin promocionar o vendre. També tindran l'opció de tenir un perfil premium per 9,99€ al mes i poder enviar ofertes a la gent que estigui més a prop del seu negoci, en funció de la seva edat, el sexe i la proximitat.

Actualment, ja hi ha més de 40 comerços i negocis a Dopuo. L’aplicació ja està funcionament i a partir d’avui comença una campanya conjunta perquè la gent utilitzi l’aplicació com a mètode freqüent de cerca d’informació de productes i serveis locals, mètode de comunicació i “targeta” de fidelització local.

Per donar a conèixer l’aplicació la setmana que ve tindrà lloc una sessió informativa. El proper dijous a les 3 de la tarda a Can Trincheria el CEO de Dopuo, Aleix Lagares, farà una anàlisi del sector del comerç i la importància de la digitalització, a més d’oferir la possibilitat de registrar-se in situ i conèixer com funciona l’aplicació.

 
Arxivat a