La plataforma «No és un vial, és un carrer!» aconsegueix 5.000 signatures de suport

Aquest dimecres es reuniran amb el nou consistori per buscar solucions conjuntes a la circumval·lació de la ciutat

Acció reivindicativa de la plataforma
Acció reivindicativa de la plataforma | No és un vial, és un carrer
Redacció
19 de juny del 2019
Actualitzat el 26 de juny a les 12:46h
Amb l'aval ciutadà de 5.000 signatures de suport, la plataforma No és un vial, és un carrer visita aquest dimecres l'Ajuntament d'Olot per proposar d'ajuntar forces per reclamar a la Generalitat la circumval·lació de la ciutat promesa fa 10 anys quan es construïa el túnel de Bracons.
 
La trobada entre membres de la plataforma i el nou alcalde d'Olot, Josep Berga, i el nou regidor d'urbanisme, Jordi Güell, servirà per repassar les reivindicacions del moviment i conèixer també els terminis d'implementació de les mesures. D'altra banda, "No és un vial" també vol conèixer quina serà la política urbanística del nou consistori, amb la petició que es treballi perquè Olot sigui una ciutat verda.
 
La plataforma es marca dos objectius: l'agençament urbanístic de l'Avinguda Sant Jordi i els carrers que la continuen i fer realitat les obres de circumval·lació que corresponen a la Variant d'Olot.

En el primer dels aspectes, és prioritari el tractament del ferm (previst per aquest estiu), el control de pas de camions ajustat a normes, la revisió de la possibilitat del seu desviament total o parcial, la reducció de la velocitat amb controls reals, i un enjardinament curós d'uns carrers que pateixen un altíssim pas de vehicles. En el segon cas, la Plataforma ofereix a l'Ajuntament treballar conjuntament perquè la circumval·lació d'Olot sigui una realitat i reclamar conjuntament a la Generalitat una solució.
Arxivat a