14 empreses i entitats més signen per a l’ús de la marca 100% Olot

Ja es compten en més de 150 les adhesions a aquesta marca comercial de la capital garrotxina

Redacció
28 de març del 2019
Actualitzat a les 9:11h
Foto de família dels nous adherits a la marca 100% Olot.
Foto de família dels nous adherits a la marca 100% Olot. | @olotuit.
El Saló de Sessions de l’Ajuntament d’Olot ha acollit aquest dimarts, 26 de març, la signatura del conveni del 100% Olot. Un total de 14 empreses i entitats més han signat l’acord de col·laboració per a l’ús de la marca 100% Olot. Es tracta d’Aiyana, Associació la iera, Atelier de Fabric’s Soul, Axial Fisioteràpia, Cansaladeria Masoliver, El Racó de la Font, EMA Serveis Immobiliaris, Nais Studio, Papereria La Canya, Porcs Casolans Corominas, PSM Sports, Shine Vips, Taller 1 de 30 i Verd.deGris.
 
El regidor de Progrés Econòmic Estanis Vayreda ha destacat “la feina que feu i que, amb la vostra activitat i compromís amb la ciutat, feu els possibles per portar arreu el nom d’Olot”. El 100% Olot és la marca de ciutat que permet a les empreses i les entitats mostrar el seu compromís amb els valors i l’essència de ciutat. L’any 2012 va tenir lloc la primera signatura d’acords amb les empreses i entitats que van voler transmetre i ajudar a projectar la imatge d’Olot amb la seva activitat diària. Cadascun dels signants ha escollit la modalitat de marca (100% natural, 100% cultural, 100% esportiu, 100% comercial...) així com l’aplicació al seu producte o servei que s’adequa millor a les seves necessitats.
 
A dia d’avui i després del desè acte de signatura, ja són 100% Olot 7 associacions empresarials, 143 empreses i 26 entitats que aposten per utilitzar la marca i donar-la a conèixer, a través de la seva feina i del seu dia a dia, compromesos amb la qualitat, la feina ben feta i el territori. Totes les empreses, es poden conèixer amb més detall a la pàgina web de turisme www.turismeolot.com i http://empresa.dinamig.cat.

A nivell global, entre totes les empreses i entitats, s’estan utilitzant 220 modalitats de la marca a partir de 466 aplicacions. La marca més utilitzada és la de 100%Olot i 100%Garrotxa i pel que fa a les aplicacions hi ha més diversitat. De totes maneres, les que més destaquen són l’ús de la marca 100% a les xarxes socials (83 empreses), a la pàgina web (80), al material publicitari (55) i al correu electrònic (53) seguit de la resta d’aplicacions com factura i papereria.
 
Les empreses i entitats que vulguin convertir-se en 100% Olot poden demanar informació a l’Agència d’Innovació i Desenvolupament de la Garrotxa (DinamiG), al carrer Tomàs de Lorenzana, número 15, o bé al 972 260 152, extensió 3.
 
Arxivat a