Noel entra en el sector de la pizza artesana de la mà de Casa Bona

Amb aquesta operació l'empresa garrotxina tindrà participació a Casa Bona, que manté l’autonomia operativa i la gestió comercial

Redacció
31 de gener del 2019
Ferran Salvatella, director comercial de Casa Bona i Anna Bosch, directora general de Noel Alimentaria.
Ferran Salvatella, director comercial de Casa Bona i Anna Bosch, directora general de Noel Alimentaria. | Noel.
Noel Alimentaria, una de les principals empreses de l'Estat del sector de l’alimentació, entra en el sector de les pizzes fresques a través d’una aliança estratègica amb Casa Bona Tradicional,, especialitzada en la producció de pizzes artesanes fetes a mà. Fruit d’aquesta operació, Noel obté una participació de la companyia empordanesa, que manté l’autonomia de gestió del negoci i que copa el 63% del mercat d’aquest producte en la categoria de pizzes artesanes.
 
L’acord significa una nova fita per a Noel, que cercava una oportunitat per a entrar en el sector de les pizzes refrigerades a través de l’aliança amb una companyia especialitzada en l’elaboració d’aquests productes. En aquest sentit, des de la Direcció General s’ha valorat molt positivament l’operació, tot entenent que Casa Bona representarà un soci estratègic que reforçarà el posicionament de Noel, ja que comparteix els seus mateixos valors d’oferir productes sota els estàndards de màxima qualitat i fomentant una alimentació variada i saludable.
 
Amb l’objectiu de produir la millor pizza artesana del mercat, Noel posarà a la disposició de Casa Bona tot el coneixement en R+D+I, així com els recursos a nivell industrial, administratiu i de distribució de producte; per tal de potenciar, encara més, un projecte ja de per sí exitós i present a les principals superfícies de distribució.
 
Noel, una empresa garrotxina
 
Noel Alimentaria, ubicada a Sant Joan Les Fonts (La Garrotxa), és una empresa familiar de quarta generació especialitzada en la producció i la distribució de pernil cuit i curat, embotits, carns fresques i plats preparats tant pel mercat nacional com internacional. Amb 1.160 treballadors i 10 plantes productives, s’ha convertit en una de les principals empreses espanyoles d’elaborats carnis.
 
Present a la totalitat de la gran distribució i amb activitat a més de 60 països, el repte de la companyia passa ara per mantenir la seva aposta per la innovació i continuar guanyant presència tant al mercat nacional com al mercat exterior.