Alqvimia col·labora amb la Fundació A. Bosch en la recerca contra el càncer infantil

La marca de cosmètica donarà a l’entitat el 5% de les vendes dels seus cofres per a nens i bebès per a la investigació de tractaments de la mà de l’Hospital de la Vall d’Hebron

Es posaran a la venda 2.000 unitats dels cofres per a promoure els projectes de la Fundació.
Es posaran a la venda 2.000 unitats dels cofres per a promoure els projectes de la Fundació. | @alqvimia.
Redacció
19 de desembre del 2018
Actualitzat a les 10:15h
La marca de cosmètica natural de luxe Alqvimia i la Fundació A. Bosch de Noel Alimentària han signat un acord de col·laboració a través del qual l’empresa gironina donarà a l’entitat el 5% de les vendes dels seus cofres per a nens i bebès. L’objectiu d’aquest acord és impulsar la investigació del càncer infantil i de les malalties congènites i autoimmunes, entre d’altres.
 
Alqvimia posarà a la venda 2.000 unitats dels cofres als seus establiments situats a Madrid, Barcelona, Bilbao, Lleida, Banyoles i Reus així com a la seva e-shop i a través del canal professional. Els diners recaptats es destinaran a promoure els projectes de la Fundació A. Bosch vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils de la mà del Vall d’Hebron Institut de Recerca.
 
La Fundació A. Bosch, que va néixer el 2004 de la mà de l’empresa Noel Alimentaria, es dedica a la col·laboració en projectes de recerca mèdica infantil i pretén ser una entitat de referència en la investigació per a aconseguir que els avenços obtinguts es puguin aplicar ràpidament al pacient.