19
de desembre
del
2018
Actualitzat
a les
10:15h
La marca de cosmètica natural de luxe Alqvimia i la Fundació A. Bosch de Noel Alimentària han signat un acord de col·laboració a través del qual l’empresa gironina donarà a l’entitat el 5% de les vendes dels seus cofres per a nens i bebès. L’objectiu d’aquest acord és impulsar la investigació del càncer infantil i de les malalties congènites i autoimmunes, entre d’altres.
Alqvimia posarà a la venda 2.000 unitats dels cofres als seus establiments situats a Madrid, Barcelona, Bilbao, Lleida, Banyoles i Reus així com a la seva e-shop i a través del canal professional. Els diners recaptats es destinaran a promoure els projectes de la Fundació A. Bosch vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils de la mà del Vall d’Hebron Institut de Recerca.
La Fundació A. Bosch, que va néixer el 2004 de la mà de l’empresa Noel Alimentaria, es dedica a la col·laboració en projectes de recerca mèdica infantil i pretén ser una entitat de referència en la investigació per a aconseguir que els avenços obtinguts es puguin aplicar ràpidament al pacient.
Alqvimia posarà a la venda 2.000 unitats dels cofres als seus establiments situats a Madrid, Barcelona, Bilbao, Lleida, Banyoles i Reus així com a la seva e-shop i a través del canal professional. Els diners recaptats es destinaran a promoure els projectes de la Fundació A. Bosch vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils de la mà del Vall d’Hebron Institut de Recerca.
La Fundació A. Bosch, que va néixer el 2004 de la mà de l’empresa Noel Alimentaria, es dedica a la col·laboració en projectes de recerca mèdica infantil i pretén ser una entitat de referència en la investigació per a aconseguir que els avenços obtinguts es puguin aplicar ràpidament al pacient.