100% Olot

Setze empreses més signen el conveni per a l'ús de la marca 100% Olot

És un senyal d'identitat de ciutat que els permet mostrar el seu compromís amb els valors i l’essència de la capital garrotxina

per Redacció , 29 de novembre de 2018 a les 07:47 |
Foto de família de les noves empreses adherides al 100%t amb el regidor Estanis Vayreda. | @olotuit.
Aquesta informació es va publicar originalment el 29 de novembre de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Saló de Sessions de l’Ajuntament d’Olot ha acollit la nit d'aquest dimecres 28 de novembre la signatura del conveni del 100% Olot. Un total de 16 empreses han signat l’acord de col·laboració per a l’ús de la marca 100% Olot. Es tracta d’Ayonow Marketing, CanadàHouse, Casa Massias, Corporis Pilates Studio, Desdecasa, Ferreteria Puig, Fisioon, FisioRespi/Respectum, Fluvià Òptics, Joieria Plana, L’Estudi Art de Veu, La Cuina del Mercat, L’Esquirol, Merceria Casa Mercè, TotModa by Desigual i TotModa Maite i Anna.
 

El regidor de Progrés Econòmic Estanis Vayreda agraït a totes les empreses “el  compromís amb la ciutat i que feu els possibles per portar arreu el nom d’Olot”. El 100% Olot és la marca de ciutat que permet a les empreses i les entitats mostrar el seu compromís amb els valors i l’essència de ciutat. L’any 2012 va tenir lloc la primera signatura d’acords amb les empreses i entitats que van voler transmetre i ajudar a projectar la imatge d’Olot amb la seva activitat diària. Cadascun dels signants ha escollit la modalitat de marca (100% natural, 100% cultural, 100% esportiu, 100% comercial...) així com l’aplicació al seu producte o servei que s’adequa millor a les seves necessitats.
 
 

A dia d’avui i després del sisè acte de signatura, ja són 100% Olot 6 associacions empresarials, 130 empreses i 26 entitats que aposten per utilitzar la marca i donar-la a conèixer, a través de la seva feina i del seu dia a dia, compromesos amb la qualitat, la feina ben feta i el territori. Totes les empreses, es poden conèixer amb més detall a la pàgina web de turisme www.turismeolot.com i empresa.dinamig.cat.

A nivell global, entre totes les empreses i entitats, s’estan utilitzant 218 modalitats de la marca a partir de 462 aplicacions. La marca més utilitzada és la de 100%Olot i 100%Garrotxa i pel que fa a les aplicacions hi ha més diversitat. De totes maneres, les que més destaquen són l’ús de la marca 100%t a la pàgina web (69 empreses), a les xarxes socials (75), als correus electrònics (49) i al material publicitari (47) seguit de la resta d’aplicacions com factura i papereria.

 
Les empreses i entitats que vulguin convertir-se en 100% Olot poden demanar informació a l’Agència d’Innovació i Desenvolupament de la Garrotxa (DinamiG) al carrer Tomàs de Lorenzana número 15 o bé al 972 260 152 extensió 1.

 

Participació