28
de maig
del
2018
Actualitzat
a les
10:56h
La Generalitat acaba d’obrir la convocatòria d’ajuts al pagament del lloguer per a aquest any 2018. S’hi poden acollir totes les persones titulars d’un contracte d’arrendament i que compleixin els requisits establerts sobre el preu del lloguer objecte de subvenció i els ingressos de la renda familiar. L’import d’aquest ajut correspon al 40% del preu del lloguer anual amb n màxim de 2.400 euros anuals. Pel que fa als requisits sobre el preu del lloguer, el límit mensual per als habitatges de les comarques gironines no pot superar els 500 euros.
Per acollir-se a la convocatòria, cal aportar la documentació següent (original i còpia):
Amb l’obertura de la convocatòria, l’Ajuntament d’Olot posa en marxa un seguit de mesures per millorar l’atenció i informació a possibles beneficiaris. Fins al 14 de juny, els responsables de l’Oficina d’Habitatge d’Olot ofereixen sessions informatives. Se’ls informa dels requisits de la convocatòria i de la documentació i terminis de presentació de les sol·licituds en unes trobades que tenen lloc al Saló de Sessions de l’Ajuntament d’Olot en horaris de matí i tarda. Per segon any consecutiu, l’Oficina d’Habitatge disposa d’un espai reservat a aquesta finalitat a la planta baixa del Consistori. De dilluns a divendres de les 8h del matí a les 15h de la tarda i dimarts i dijous també de 15h a 18h s’ofereix atenció presencial. Del 25 al 29 de juny, el servei serà únicament al matí.
Per evitar esperes innecessàries, es pot demanar cita prèvia a través de la pàgina web de l’Ajuntament d’Olot www.olot.cat.
L’Oficina d’Habitatge d’Olot va tramitar l’any passat un total de 628 sol·licituds d’ajuda per al pagament de lloguer per valor de 798.907,80€ euros
Per acollir-se a la convocatòria, cal aportar la documentació següent (original i còpia):
- DNI/NIF/NIE de tota la unitat de convivència
- certificat de convivència, en el cas de persones que resideixen fora d’Olot
- justificant d’Ingressos de tota la unitat de convivència:
- Declaració IRPF 2016
- Informe vida laboral dels membres majors de 16 anys, en el cas de no haver presentat declaració IRPF
- llibre de família
- contracte de lloguer i acreditació pagament de la fiança
- rebuts de lloguer 2018 pagats fins la data de la presentació de la sol·licitud
Amb l’obertura de la convocatòria, l’Ajuntament d’Olot posa en marxa un seguit de mesures per millorar l’atenció i informació a possibles beneficiaris. Fins al 14 de juny, els responsables de l’Oficina d’Habitatge d’Olot ofereixen sessions informatives. Se’ls informa dels requisits de la convocatòria i de la documentació i terminis de presentació de les sol·licituds en unes trobades que tenen lloc al Saló de Sessions de l’Ajuntament d’Olot en horaris de matí i tarda. Per segon any consecutiu, l’Oficina d’Habitatge disposa d’un espai reservat a aquesta finalitat a la planta baixa del Consistori. De dilluns a divendres de les 8h del matí a les 15h de la tarda i dimarts i dijous també de 15h a 18h s’ofereix atenció presencial. Del 25 al 29 de juny, el servei serà únicament al matí.
Per evitar esperes innecessàries, es pot demanar cita prèvia a través de la pàgina web de l’Ajuntament d’Olot www.olot.cat.
L’Oficina d’Habitatge d’Olot va tramitar l’any passat un total de 628 sol·licituds d’ajuda per al pagament de lloguer per valor de 798.907,80€ euros