L'Ajuntament d'Olot posa en marxa el servei de cita prèvia via web

Des d'aquest dilluns, 5 de març, caldrà demanar hora per a tot un seguit de tràmits a través de citaprevia.olot.cat

La regidora d'Organització i Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament d'Olot, Montse Torras, ha explicat el nou servei de cita prèvia a través de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà que posa en marxa avui l'Ajuntament d'Olot.
La regidora d'Organització i Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament d'Olot, Montse Torras, ha explicat el nou servei de cita prèvia a través de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà que posa en marxa avui l'Ajuntament d'Olot. | @olotuit.
Redacció
05 de març del 2018
Actualitzat a les 12:22h
A partir d’aquest dilluns 5 de març es pot demanar hora per anar a fer un tràmit a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Olot. Des d’avui es pot sol·licitar cita prèvia per fer gestions de padró, sol·licituds d’obres o llicències mediambientals. Amb aquesta mesura es vol facilitar la realització de tràmits de manera àgil, fàcil i sense cues.
 
L’Ajuntament d’Olot posa en marxa aquest mes de març el servei de cita prèvia. La regidora d’Organització i Atenció al Ciutadà d’Olot, Montse Torras ha explicat que “des d’aquest dilluns, ja es pot demanar hora de forma anticipada per ser atès a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà”. Segons Torras” tràmits relacionats amb el padró, les llicències d’obres o mediambientals són les gestions que en aquests moments ja es poden sol·licitar a través de la cita prèvia perquè suposen el volum més important de l’activitat realitzada des de l’OAC” (representen el 68% dels 26.000 tràmits que l’any passat va gestionar l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Olot).
 
Per demanar cita prèvia cal entrar a la pàgina web citaprevia.olot.cat. Després d’escollir la tipologia de tràmit que ens interessa , ens farà escollir un dia i hora (de les 8.30h a les 14h) i deixar les nostres dades personals (nom i cognom, adreça de correu electrònic i telèfon). El dia abans de la data escollida rebrem la trucada de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà recordant-nos la visita i la documentació necessària per poder realitzar el tràmit correctament. A l’Oficina d’Atenció al Ciutadà s’ha habilitat un mitjà per diferenciar els usuaris de la cita prèvia de la resta d’atencions que es continuaran oferint de la forma habitual.
 
 “Amb la posada en marxa de la cita prèvia,  l’Ajuntament d’Olot vol oferir una millor atenció al ciutadà que, a partir d’aquest dilluns, tindrà hora concertada i podrà desenvolupar els tràmits d’una manera àgil, fàcil i sense cues” ha subratllat la responsable de l’OAC, Carme Juanola. És una mesura dirigida a tots els ciutadans d’Olot i també pensada per als professionals que utilitzen habitualment els serveis de l’OAC.
 
L’Ajuntament d’Olot inicia la cita prèvia amb la voluntat d’anar ampliant aquest servei per incorporar noves tramitacions i àrees municipals.   
 
Arxivat a