La campanya de Nadal del comerç d’Olot ja té guanyadores

Les entrades, el viatge i l’estada per veure espectacles musicals a Londres, Verona i Cap Roig, premis del concurs que va repartir 70.000 butlletes

Al mig de la foto, Maria Carme Colldecarrera que s’ha emportat les entrades, el viatge i estada per veure un musical a Londres i Maria Dolors Soler que viatjarà a Verona per veure una òpera.
Al mig de la foto, Maria Carme Colldecarrera que s’ha emportat les entrades, el viatge i estada per veure un musical a Londres i Maria Dolors Soler que viatjarà a Verona per veure una òpera. | @olotuit.
Redacció
15 de gener del 2018
Actualitzat a les 9:43h
Dissabte al migdia va tenir lloc a la plaça del Teatre el sorteig de la campanya de Nadal del comerç d’Olot "Que comenci l'espectacle". Maria Carme Colldecarrera ha estat la guanyadora del primer premi de la campanya que han impulsat conjuntament l’Associació de placers de la Plaça Mercat i l’Associació de Comerciants d’Olot. Aquesta veïna d’Olot ha estat premiada amb les entrades, el viatge i l’estada per veure un espectacle musical a Londres. La seva butlleta ha estat escollida entre les 70.000 que els comerciants d’Olot han repartit aquest Nadal als clients.

El segon premi de la campanya “Que comenci l’espectacle” ha recaigut en Maria Dolors Soler, també d’Olot. Ella s’ha emportat les entrades, l’estada i el viatge per gaudir d’una òpera a l’Arena de Verona (Itàlia) mentre que la Cristina Ramírez, veïna de Martorell, podrà escollir una de les propostes musicals del Festival de Cap Roig.

El sorteig es va fer migdia de dissabte a la plaça del Teatre. Va comptar amb l’assistència del president de l’Associació de Comerciants d’Olot, Jordi Rovira, el president de l’Associació de Placers de la Plaça Mercat, Jordi Vilarrasa, i la regidora d’Empresa i Ocupació de l’Ajuntament d’Olot, Núria Zambrano.

“Que comenci l’espectacle” és la tercera campanya que organitzen conjuntament l’Associació de placers de la Plaça Mercat i l’Associació de Comerciants d’Olot. Les dues entitats van decidir impulsar l’any 2015 la primera edició d’una campanya que va sortejar un cotxe entre els clients del comerç d’Olot. Després del “Nadal sobre rodes”, l’any passat van promoure que els guanyadors del concurs poguessin visitar “Els millors indrets del món”.

Aquest Nadal, 134 establiments han lliuraran 70.000 butlletes als seus clients, 5.000 més que l’any passat. Per participar-hi, només calia omplir la butlleta amb les dades personals i dipositar-la a qualsevol de les urnes que del 5 de desembre al 5 de gener s’havien instal·lat a la Plaça Mercat i a les botigues associades a l’Associació de Comerciants d’Olot.
 
Arxivat a