23 empreses i entitats se sumen a la marca 100% Olot

El segell turístic busca el compromís amb els valors i identitats de la capital de la Garrotxa | Ja són gairebé un centenar d’empreses i més de 20 entitats les que en formen part

NacióGarrotxa
05 d'abril del 2017
La marca turística 100% Olot amplia el ventall de promotors. Aquesta setmana 23 empreses i entitats han signat un conveni amb l’Ajuntament per adherir-se al segell. Específicament són 17 les empreses i 6 les entitats que s’hi han inscrit en un acte que demostra el creixement del segell olotí.
 

Els responsables de les últimes empreses si entitats a adherir-se a la marca Foto: Aj. Olot

 
Des del 2012 s’han portat a terme sis actes de signatures que signifiquen la suma de 96 empreses, 26 entitats i 7 associacions que aposten per la marca. L’ús majoritari d’aquesta denominació es troba a Internet, gairebé la meitat dels promotors l’utilitzen a les xarxes socials i a les seves pàgines web. La segona aplicació més utilitzada són els correus electrònics i per a material publicitari.
 
El 100% Olot és la marca de ciutat que permet a les empreses i les entitats mostrar el seu compromís amb els valors i l’essència de ciutat. Les empreses i entitats que s’hi vulguin inscriure poden demanar informació a l’Agència d’Innovació i Desenvolupament de la Garrotxa (DinàmiG).

Arxivat a