Un agent d'assegurances d'Olot cobrava les pòlisses i no les validava

Hauria estafat una vuitantena de clients

Redacció NacióLaGarrotxa.cat
13 de novembre del 2015
Actualitzat a les 9:44h
Els Mossos d'Esquadra investiguen un presumpte cas d'estafa que afectaria una vuitantena de clients de l'oficina de Catalana Occident d'Olot. Segons revela El Punt Avui, un agent comercial de la companyia cobrava en efectiu les assegurances que li contractaven, però no ingressava els diners a l'empresa ni tampoc validava la pòlissa. Els clients, per tant, es pensaven que estaven assegurats quan en realitat no ho estaven. 

La policia va començar a investigar el cas quan en un control rutinari van aturar un vehicle que no constava com a assegurat als arxius de trànsit, tot i que el conductor repetia que tenia els rebuts de la pòlissa al dia. En paral·lel, la companyia asseguradora va reclamar el pagament del darrer rebut a una sèrie de persones que deien que ja l'havien abonat al presumpte estafador. Catalana Occident va fer una investigació interna i va detectar fins vuitanta clients afectats. La companyia va decidir denunciar l'individu i molts dels perjudicats també han formalitzat la denúncia davant dels Mossos. 

Segons informa el citat diari, Catalana Occident ha rescindit el contracte del presumpte estafador i li ha prohibit accedir a les oficines de l'asseguradora, així com als terminals informàtics. 
Arxivat a