Mango, Abacus i l'Oficina de Turisme esperen atreure 300.000 visitants l'any

Els tres nous establiments contractaran a 14 treballadors

Recreació virtual de la nova botiga Abacus
Recreació virtual de la nova botiga Abacus | Aj. Olot
Andreu Oliveras
23 de juliol del 2015
Actualitzat el 26 de novembre a les 11:47h

Recreació de la nova botiga d'Abacus a l'Hospital Sant Jaume d'Olot. Foto: Aj. Olot


L'ajuntament d'Olot confia atreure entre 280.000 i 300.000 visitants a l'any gràcies a les noves botigues d'Abacus i Mango i a la nova Oficina de Turisme que s'instal·laran als baixos de l'antic Hospital Sant Jaume. "Aconseguirem superar amb escreix el número de persones que venien al centre per l'hospital", valora el regidor de Promoció Econòmica, Estanis Vayreda.

Aquest matí, la junta de govern local ha aprovat la concessió dels dos locals a les dues marques comercials. Abacus estarà gestionat directament des de la cooperativa cultural i Mango serà una franquícia d'una empresa d'Olot que també té altres franquícies de marques de moda. Les previsions són que entre els tres locals donin feina directament a 14 nous treballadors.

Les dues botigues, de 750 metres quadrats, seran també un punt de recollida de compra feta per internet. Les previsions són que estiguin obertes abans de Nadal i l'ajuntament preveu ingressar entre 30.000 i 80.000 euros anuals durant 15 anys. L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, explica que l'operació servirà per "donar vida al centre de la ciutat". El consistori confia tenir llest als propers mesos el projecte d'ampliació i reforma del geriàtric i centre de dia.
 

Recreació de la nova botiga de Mango a l'antic Hospital Sant Jaume d'Olot. Foto: Aj. Olot

Arxivat a