La campanya «Olotx2» atrau encara més visitants en la segona edició

Les actuacions musicals pel centre de la ciutat van ser la novetat més exitosa d'una iniciativa que va rebre un 30% més de turistes

Redacció
25 de febrer del 2014
Els Messengers, del programa Oh Happy Day!, van omplir la plaça Major. Foto: Martí Albesa

La ciutat d'Olot va viure el cap de setmana del 22 i 23 de febrer la segona edició de l'experiència Olotx2, la campanya de promoció turística més important que organitza la ciutat. En un cap de setmana ple d'activitats, la ciutat va rebre un 30% de visitants i va oferir més de 8.000 àpats.

Durant dos dies, Olot i la Garrotxa van oferir a meitat de preu places d'allotjament, àpats, activitats turístiques i serveis, a més de descomptes i promocions en el comerç, que van servir per posar en relleu els actius de la comarca, com l'entorn, la gastronomia o els serveis i van ser un exemple per als visitants del que ofereix la comarca durant tot l'any.

Una de les activitats programades que més va cridar l'atenció dels visitants va ser l'actuació del cor de gòspel Messengers, del programa de TV3 Oh Happy Day!, a la plaça Major dissabte al migdia. A més, durant dissabte a la tarda, també es van instal·lar diversos escenaris al centre de la ciutat on grups musicals van oferir música en directe als passejants.

Arxivat a