10
de desembre
del
2013
Una de les fotografies finalistes. Foto: Turisme Garrotxa
El concurs de fotografies de Turisme Garrotxa ja té finalistes. El jurat ha escollit 24 instantànies per a la final de #lagarrotxaesmou d’entre el gran nombre d’imatges presentades des del 9 d'octubre fins diumenge passat. Ara, les finalistes es poden visitar a la pàgina de Facebook de Turisme Garrotxa i la que més “m’agrada” obtingui durant la setmana es convertirà en la guanyadora.
El concurs ha superat les previsions dels organitzadors, ja que en dos mesos, s’han recopilat a Instagram més d’un miler d’imatges d’activitats realitzades a la comarca sota l’etiqueta #lagarrotxaesmou. Hi ha fotos de sortides amb bici, vols amb globus, recorreguts amb trenet, excursions, activitats esportives... Aquestes han estat les experiències viscudes a la tardor a la Garrotxa pels usuaris que han participat en la iniciativa, promoguda amb l’objectiu d’incentivar les activitats turístiques i promocionar els atractius del territori a través de les xarxes socials.
#lagarrotxaesmou ha estat un bon reflex del dinamisme de la Garrotxa aquestes dates. Els primers dies d'octubre, moltes imatges van tenir com a escenari els tons vermells i marrons del paisatge, sobre el qual s'han fet passejades a peu i en bicicleta. Amb l'entrada de l'hivern, s'hi han afegit les visites a fires i mercates, entre moltes activitats. A més, una part important de les fotografies presentades al concurs han tingut com a marc el GPS Garrotxa, la guia d'activitats "Garrotxa, Plans amb Sensacions", que incloïa en aquests dos mesos gairebé 50 propostes per descobrir la comarca.
El concurs de fotografies de Turisme Garrotxa ja té finalistes. El jurat ha escollit 24 instantànies per a la final de #lagarrotxaesmou d’entre el gran nombre d’imatges presentades des del 9 d'octubre fins diumenge passat. Ara, les finalistes es poden visitar a la pàgina de Facebook de Turisme Garrotxa i la que més “m’agrada” obtingui durant la setmana es convertirà en la guanyadora.
El concurs ha superat les previsions dels organitzadors, ja que en dos mesos, s’han recopilat a Instagram més d’un miler d’imatges d’activitats realitzades a la comarca sota l’etiqueta #lagarrotxaesmou. Hi ha fotos de sortides amb bici, vols amb globus, recorreguts amb trenet, excursions, activitats esportives... Aquestes han estat les experiències viscudes a la tardor a la Garrotxa pels usuaris que han participat en la iniciativa, promoguda amb l’objectiu d’incentivar les activitats turístiques i promocionar els atractius del territori a través de les xarxes socials.
#lagarrotxaesmou ha estat un bon reflex del dinamisme de la Garrotxa aquestes dates. Els primers dies d'octubre, moltes imatges van tenir com a escenari els tons vermells i marrons del paisatge, sobre el qual s'han fet passejades a peu i en bicicleta. Amb l'entrada de l'hivern, s'hi han afegit les visites a fires i mercates, entre moltes activitats. A més, una part important de les fotografies presentades al concurs han tingut com a marc el GPS Garrotxa, la guia d'activitats "Garrotxa, Plans amb Sensacions", que incloïa en aquests dos mesos gairebé 50 propostes per descobrir la comarca.