Renoven la targeta Comerç Ripoll

És fruit de la col·laboració entre la Unió de Botiguers de Ripoll i la Caixa

Redacció
19 d'octubre del 2009
Signatura targeta comerç
Signatura targeta comerç | UBR

Signatura de la nova targeta Comerç Ripoll. Foto: UBR

El director d’àrea de negoci de Garrotxa-Ripollès de la Caixa, Josep Fages i el president de la Unió de Botiguers de Ripoll, Àngel Lluís Muñoz, van presentar el passat dijous a les instal·lacions del Casino de Ripoll la nova Targeta Comerç Ripoll . Aquesta iniciativa, fruit de l’acord de la Caixa amb la Unió de Botiguers de Ripoll (UBR), i la col·laboració de l’Ajuntament, pretén dinamitzar el comerç local oferint productes i serveis exclusius que s’obtenen a través d’una targeta personalitzada. 

Gràcies a la signatura de l’acord entre la Caixa i la UBR, la targeta que renova l'existent des de 2007 permetrà la possibilitat d’oferir gran quantitat de promocions i regals als seus titulars.

D’aquesta manera Ripoll s’afegeix a les noves modalitats de Targeta Comerç que ja s’estenen per moltes poblacions de tot Catalunya com: Sabadell, Terrassa, Granollers, Igualada, Figueres, Olot, Girona, Barcelona i entre altres.

Targeta gratuïta
La Targeta Comerç  està exempta de quotes d’alta i manteniment. A més, la renovació també és gratuïta. Per usar-la el client no ha de canviar de banc, ja que pot domiciliar-la a la seva entitat financera.

La Targeta Comerç  permet disposar d’efectiu a dèbit en qualsevol dels més de 8.150 caixers de la Caixa. A més, el client pot escollir la forma de pagament (crèdit, dèbit o pagament ajornat) i pot conèixer el detall de les seves compres per correu, internet o SMS.

Amb aquesta targeta, en col·laboració amb l’Obra Social de la Caixa, el client pot ajudar també als programes de cooperació d’entitats locals que treballen en diferents iniciatives socials.

Programa Premi@: Novetat a Ripoll
Entre les novetats que ofereix aquesta nova Targeta Comerç, destaca el servei anomenat Premi@. Aquest programa permet realitzar promocions comercials de forma on-line a les compres en comerços a través dels Terminals Punt de Venda (TPV) de la Caixa. Així, el mateix tiquet que emet el TPV i que s’entrega al client informa, al mateix moment, de si el comprador ha obtingut un premi amb aquesta operació.