04
de novembre
del
2021
Actualitzat
a les
12:10h
L’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses i la Unió de Botiguers estan recollint signatures perquè el banc BBVA reconsideri el tancament de la seva oficina al centre de la vila. Tant el consistori com l’entitat creuen fermament que el teixit econòmic de la localitat mereix infraestructures i serveis com el que ofereix l’oficina bancària, que també ajuda a la dinamització comercial.
"La nostra vila està situada en un punt estratègic, amb altres pobles que depenen dels serveis que ofereix, i és un punt neuràlgic per a la gent que visita el Ripollès provinents de la Garrotxa o d’Osona", es lamenten des de l'Ajuntament. "D’altra banda, aquesta entitat té una penetració significativa en el comerç local, que hi confia, i a la nostra vila hi ha molts clients i clientes d’avançada edat i que tenen dificultats per operar a través de la banca electrònica", afegeixen. A més, des del consistori es considera que, tot i que la situació ha millorat en els darrers anys i s’hi continua treballant, les telecomunicacions encara són un desavantatge. Per tot plegat, l’Ajuntament defensa que cal continuar oferint serveis presencialment.
El consistori està conversant amb representants de l’empresa a fi que reconsiderin la decisió, de forma paral·lela a la recollida de signatures, una acció encaminada a reflectir la voluntat del poble, així com dels seus agents econòmics. Els fulls que recullen les signatures es podran trobar a comerços i a l’Ajuntament, a partir d’aquest dijous.
"La nostra vila està situada en un punt estratègic, amb altres pobles que depenen dels serveis que ofereix, i és un punt neuràlgic per a la gent que visita el Ripollès provinents de la Garrotxa o d’Osona", es lamenten des de l'Ajuntament. "D’altra banda, aquesta entitat té una penetració significativa en el comerç local, que hi confia, i a la nostra vila hi ha molts clients i clientes d’avançada edat i que tenen dificultats per operar a través de la banca electrònica", afegeixen. A més, des del consistori es considera que, tot i que la situació ha millorat en els darrers anys i s’hi continua treballant, les telecomunicacions encara són un desavantatge. Per tot plegat, l’Ajuntament defensa que cal continuar oferint serveis presencialment.
El consistori està conversant amb representants de l’empresa a fi que reconsiderin la decisió, de forma paral·lela a la recollida de signatures, una acció encaminada a reflectir la voluntat del poble, així com dels seus agents econòmics. Els fulls que recullen les signatures es podran trobar a comerços i a l’Ajuntament, a partir d’aquest dijous.