coronavirus

El Consell Comarcal reprèn l'atenció presencial amb cita prèvia

L'ens incorpora estrictes mesures de seguretat i higiene

per NacióDigital , 28 de maig de 2020 a les 12:39 |
Les oficines del Consell Comarcal | CCR
El Consell Comarcal del Ripollès segueix adaptant-se dia a dia a la situació excepcional de pandèmia de la Covid-19 garantint el màxim possible la prestació de tots els serveis a les persones i als municipis. Arran de la millora de les circumstàncies i havent adaptat els espais per garantir les mesures de seguretat pertinents, tant per als usuaris com per al personal, a partir del passat dilluns, 25 de maig, l'ens ha reprès l’atenció presencial a l’Oficina d’atenció ciutadana (OAC).

Tot i així, per accedir a aquesta atenció presencial cal sol·licitar cita prèvia. Això es pot fer mitjançant una petit aplicatiu informàtic al qual es pot accedir a través de l’adreça citaprevia.ripolles.cat, o bé trucant al telèfon 972 70 32 11.


Per atendre les visites s’ha organitzat un sistema de torns que permet tan sols l’accés d’una persona cada mitja hora. D’aquesta manera es garanteix l’acumulació del mínim de persones a l’espai de l’OAC, que també s’ha dotat de mampares de metacrilat i d’un dispensador de gel hidroalcohòlic. També s’han pres mesures físiques per garantir el compliment de la distància de seguretat davant dels taulells.

ÉS obligatori l’ús de mascaretes per totes les persones que accedeixin a l’edifici per dur a terme gestions, un element de protecció del qual caldrà disposar amb antelació.








 

 

Participació