Aquesta informació es va publicar originalment el 19 de maig de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Des d'aquest dilluns, l'Ajuntament de Molló ha tornat a fer atenció presencial per a totes aquelles persones que tinguin la necessitat de realitzar algun tràmit.
Des del passat 16 de març de 2020, no s'atenia presencialment a causa de la situació de pandèmia i la declaració d'estat d'alarma. De totes maneres, el personal i càrrecs electes han continuat treballant de forma telemàtica amb normalitat.
Els horaris d'obertura no seran els habituals, a fi d'adaptar-se a la situació:
Dilluns: de 9 a 14 hores.
Dimarts: de 9 a 14 hores i de 16 a 19 hores.
Dimecres: de 9 a 14 hores.
Dijous: de 9 a 14 hores.
Divendres: de 9 a 14 hores.
Es recomana que abans de voler venir a l'Ajuntament a fer un tràmit que es demani cita prèvia al 972740387 per evitar que es trobin dues persones a la Casa de la Vila. També es demana que la gent porti la mascareta corresponent.
Més informació sobre l'Oficina d'Atenció al Públic.