19
de maig
del
2020
Actualitzat
a les
14:37h
Des d'aquest dilluns, l'Ajuntament de Molló ha tornat a fer atenció presencial per a totes aquelles persones que tinguin la necessitat de realitzar algun tràmit.
Des del passat 16 de març de 2020, no s'atenia presencialment a causa de la situació de pandèmia i la declaració d'estat d'alarma. De totes maneres, el personal i càrrecs electes han continuat treballant de forma telemàtica amb normalitat.
Els horaris d'obertura no seran els habituals, a fi d'adaptar-se a la situació:
Dilluns: de 9 a 14 hores.
Dimarts: de 9 a 14 hores i de 16 a 19 hores.
Dimecres: de 9 a 14 hores.
Dijous: de 9 a 14 hores.
Divendres: de 9 a 14 hores.
Es recomana que abans de voler venir a l'Ajuntament a fer un tràmit que es demani cita prèvia al 972740387 per evitar que es trobin dues persones a la Casa de la Vila. També es demana que la gent porti la mascareta corresponent.
Més informació sobre l'Oficina d'Atenció al Públic.
Des del passat 16 de març de 2020, no s'atenia presencialment a causa de la situació de pandèmia i la declaració d'estat d'alarma. De totes maneres, el personal i càrrecs electes han continuat treballant de forma telemàtica amb normalitat.
Els horaris d'obertura no seran els habituals, a fi d'adaptar-se a la situació:
Dilluns: de 9 a 14 hores.
Dimarts: de 9 a 14 hores i de 16 a 19 hores.
Dimecres: de 9 a 14 hores.
Dijous: de 9 a 14 hores.
Divendres: de 9 a 14 hores.
Es recomana que abans de voler venir a l'Ajuntament a fer un tràmit que es demani cita prèvia al 972740387 per evitar que es trobin dues persones a la Casa de la Vila. També es demana que la gent porti la mascareta corresponent.
Més informació sobre l'Oficina d'Atenció al Públic.