Fira Internacional del Formatge

Èxit de la segona edició de la Fira Internacional del Formatge de Camprodon

L'esdeveniment es consolida i creix aprofitant la seva celebració enmig del pont del 12 d'octubre

per Redacció , 18 d'octubre de 2017 a les 16:53 |
Bona afluència de visitants a la segona Fira Internacional del Formatge | Aj. Camprodon
Aquesta informació es va publicar originalment el 18 d'octubre de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La segona Fira Internacional del Formatge de Camprodon s'ha celebrat entre els dies 12 i 15 d'octubre. L'esdeveniment creix i es consolida, aprofitant que el calendari ha permès a molts visitants gaudir d'un pont de quatre dies. L'organització, doncs, considera un èxit la seva celebració.

La fira d'enguany ha destacat per la diversitat del programa, pensat per a les famílies, amb propostes per a totes les edats i públics. Això s'ha manifestat en el tipus d'activitats proposades, les quals anaven molt més enllà de les exclusivament relacionades amb el formatge i la cuina.


Una desena de propostes diàries

L'epicentre de la fira han sigut la plaça de la Vila i el carrer de Sant Roc, on s'han concentrat una desena de propostes diàries. Algunes de les més destacades han estat els tallers i jocs infantils, l'espectacle de màgia del mag Pepus, el sommelier musical, la cercavila musical amb The ZeBRASS Marching Band, el concurs de munyir la cabra o el maridatge de formatge i cervesa artesana a càrrec de Martí Padrisa.


Xavier Juncà, regidor de Turisme i Promoció Econòmica de Camprodon, opina que la fira “ha estat capaç d’atraure i satisfer tots els públics, des de vilatans de Camprodon i la Vall fins a turistes de segona residència i turistes que han vingut a Camprodon atrets de forma exclusiva per la fira”.

Durant els quatre dies l'afluència de visitants ha estat constant, i segons l'Ajuntament ha generat una important activitat econòmica no només per als firaires, sinó també per a la resta d'establiments comercials del municipi. Juncà explica que "ha generat una combinació de productes i serveis molt potent i dinàmic, una acció de dinamització turística comercial en tota regla."

 

Participació