Aquesta informació es va publicar originalment el 12 de setembre de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Txarango, Manel, Mishima, Sopa de Cabra, Joan Miquel Oliver i Buhos seran els protagonistes del concerts que Estrella Damm celebra per la
Mercè a la platja del Bogatell, a l'escenari Mediterràniament. Serà la quarta edició d'un concert que compta amb les propostes musicals més populars de l'escena actual catalana, enguany repartides al llarg de dos dies, dissabte 23 i diumenge 24 de setembre.
El dissabte serà el torn de Manel, Txarango i Buhos, a partir de dos quarts de deu. L’endemà diumenge, serà el torn de Joan Miquel Oliver, Mishima i Sopa de Cabra, a partir les 19 hores. A més, el concert de diumenge comptarà amb les actuacions d’alguns dels grans talents de la rumba dels nostres dies –La Pegatina, Gertrudis i Sabor de Gràcia, entre d'altres–, que actuaran sota el nom de
Rumberos, pugin a l’escenari, un homenatge a la rumba de 1992.
Els concerts de la Mercè d’Estrella Damm podran seguir-se via
streaming a través del Facebook i el Twitter d’Estrella Damm. Un ampli ventall d’activitats previstes pel diumenge 24 i el dilluns 25 a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm complementaran els concerts de l’escenari Mediterràniament a la platja del Bogatell de Barcelona.
Cartell de Mercè a la Platja 2017. Foto: Estrella Damm