El ripollès Xavier Cima serà finalment diputat

El probable nomenament de Montserrat Roura com a responsable de Benestar i Família a les comarques gironines obre les portes del Parlament al president comarcal de Convergència Democràtica

| 01/03/2013 a les 15:45h
Arxivat a: Política, Xavier Cima, Parlament de Catalunya, CiU
Aquesta notícia es va publicar originalment el 01/03/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El ripollès Xavier Cima serà diputat. Foto: Adrià Costa

Xavier Cima serà finalment diputat. Ho ha confirmat el delegat del Govern, Eudald Casadesús, a aquest mitjà tot i que l'interessat afirma per activa i per passiva que encara no se li ha comunicat oficialment. El president de CDC del Ripollès era el número 11 de la llista per Girona. Amb el nomenament de Santi Vila, alcalde de Figueres i cap de llista, com a conseller de Territori i Sostenibilitat va entrar a la cambra catalana Montse Roura. Tanmateix, en els propers dies l'alcaldessa de Riudellots de la Selva serà nomenada molt probablement delegada de Benestar i Família a Girona.

Aquest fet obrirà les portes del Parlament a Xavier Cima que ha explicat a ElRipollès.info que si s'acaba confirmant la notícia necessitarà uns dies per poder preparar els canvis que comportarà la nova situació. De fet, en una entrevista abans de les eleccions va recordar que els estatuts del partit  i “el sentit comú” impedeixen tenir més de dos càrrecs. Hores d'ara és regidor d'Urbanisme a Ripoll i vicepresident al Consell Comarcal.

Cima serà l'únic diputat del Ripollès aquesta legislatura. Tot i això, també cal recordar que David Fernàndez, número 1 de la CUP per Barcelona, hi està molt vinculat perquè viu entre les viles de Ripoll i de Gràcia.

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Una cima a la independencia
Anònim, 01/03/2013 a les 18:15
+38
-12
Apa aquí aquest personatge diputat?
i a cobrar de tot arreu i a viure b, tot i que no crec que li faci falta bona cara ja en fa.
Que ha fet pel poble, que fara per Catalunya?
Tant és!
Anònim, 01/03/2013 a les 18:51
+41
-5
El problema no és que aquest senyor entri a diputat. Penso que el tema està en què ja ningú confia en el muntatge aquest de la política. Crec que no depèn de qui entri o deixi d'entrar. Caldria canviar, i molt a fons, aquesta manera de subsisitir i viure de renda que s'ha anat creant en el món de la política.
La gran part de les persones que s'hi dediquen, fins i tot la gent de les bases, que haurien de ser el motor de canvi, ho fan sense moure's per ideologies i creences. La política hauria de ser una expressió de maneres de veure el món i una eina per defensar-les. La política s'ha convertit en una "professió", que fins ara era bastant atractiva. Ara però, i per sort, comença a canviar la situació. Som molts els que n'estem farts.
Siusplau, que la gent que es posi en política cregui en el que vol defensar i no pensi en com viure'n, esperant que passin els dies i pensant en les properes votacions!
UN CIMA per a la independència
Anònim Anònim, 01/03/2013 a les 19:20
+10
-51
que delonta es la enveja
la de vejenades que diu la gent que no te feina
A un CIMA per la independència
Anònim, 01/03/2013 a les 22:04
+24
-8
Quina desvergonya! crec que no es una qüestió d'enveja, la qüestió es que hi ha persones que raoen a l'hora d'expressar la seva opinió, i tu la teva la vomites. Avui la política ja s'ha convertit en un "modus vivendi" ja que per per ser polític no es menester cap requisit, no cal fer cap test d'inteligència. ni tan sol demanen anys d'experiència. I com a poc!! dir-te que es una falta de consideració i respectael fet de dir que les persones que no tenen feina diuen vejenades. Es tambè una falta dética, una brutal desconsideració vers aquelles persones que dia rera dia viuen el mal son d'una profunda incertesa, que no tenen treball i no saben si demà podran donar de menjar als seus fills o bé els desnonaran de la seva vivenda.
A tot això tu en dius vejenades!!!!! com es nota el teu partidisme patètic i ridícul.
dimisions
Anònim, 02/03/2013 a les 09:20
+46
-8
Espero que deixi el seu carrec al consell comarcal i al consistori.
Fa pinta de ser el dofí del Senyor delegat del govern
Endavant!!
Anònim, 02/03/2013 a les 13:36
+11
-33
Moltes felicitats Xevi!!!
paísdepandereta
Anònim, 02/03/2013 a les 15:25
+32
-7
Però al Parlament no hi hauria d'haver teoricament les 135 persones més vàlides i qualificades de Catalunya? Si el Sr. Cima n'és una...
A més, m'agradaria veure els polítics d'aquí si no cobressin com a Suïssa i que ho fessin per vocació, a veure quants en quedarien.
Regidor,Consell, SOMASRSA...etc. vinga anar arreplegant...!
primero
Anònim, 02/03/2013 a les 20:39
+13
-14
El primer comentario pregunta que ha hecho este Sr. por el pueblo y yo pregunto que ha hecho todo su equipo, bueno si poner flores en las farolas y dejar las calles llenas de agujeros convirtiendo en el puebk+lo en un desastre
toni p. p.
Anònim, 02/03/2013 a les 20:41
+8
-31
felicitats krac pit y cullons la enveja es molt dulenta
Ola k ase
Anònim, 03/03/2013 a les 05:33
+22
-3
Ola k ase !! Seras diputado o k ase!
Cima
Ciutadà S, 04/03/2013 a les 11:50
+13
-1
Com a ciutadà de Ripoll, no veig que Cima sigui adequat per a Diputat. L´hi toca legalment per anar a les llistes?. Si. A Vegades la llei de Hom, juga males passades. Peró és el que hi hà.
Engalipadors!
Anònim, 04/03/2013 a les 12:26
+9
-2
QUAN PAGAREU A LES FARMÀCIES?
I NO VINGUEU AMB EL CONTE QUE ÉS MADRID EL QUE NO DÓNA, PER A ALTRES COSES MOLT PRIVESSIS I QUE US AFECTEN DIRECTAMENT SI HI HA DINERS NO?
Explicació si us plau
Anònim, 04/03/2013 a les 13:09
+14
-3
Llista CIU a Girona 2012:
1. Santi Vila i Vicente – Alcalde Figueres
2. Elena Ribera i Garijo - UDC (llei paritat)
3. Carles Puigdemont i Casamajó – Alcalde Girona
4. Xavier Crespo i Llobet – ex-alcalde Lloret
5. Dolors Rovirola i Coromí – Alcaldessa Vilademuls
6. Pere Vila i Fulcarà – Alcalde Llançà
7. Xavier Dilmé i Vert – Regidor Aj. la Bisbal
8. Lluís Guinó i Subirós – Alcalde Besalú
9. Begonya Montalbán i Vilas – Farmacèutica (llei paritat)
10. Montse Roura i Massaneda – Alcaldessa Riudellots
11. Xavier Cima i Ruíz (Ripoll)
12. Isabel Muradàs i Vázquez – Regidora Aj. Girona
13. Fermí Santamaria i Molero – Alcalde Llagostera
14. Natàlia Figueras i Pagès – Regidoraq Aj. Maçanet
15. Ramon Moliner i Serra – Alcalde Alp i President Consell Comarcal Cerdanya
16. Meritxell Garrido i Sirvent
17. Mia Corominas i Barnadas – Alcalde Olot

Hi ha 10 Alcaldes de 17 candidats. Algú em sap dir què hi pinta el Sr. Cima a aquesta llista? El dofí del Sr. Casadesús no?Ha passat per davant del Sr. Munell i tot? Vinga cops de cotze...i els de CIU Ripoll no ho veuen?
Ser Diputat
Ciutadà S, 04/03/2013 a les 20:47
+8
-1
Ser Diputat, no és com qui pujar de categoria laboral. Es una resposabilitat, per el que la vol dur a terme, molt gran. Un país de 6,5 milions d´´ habitants com és Catalunya, necessita que els 135 Diputats del parlament, siguin gent que treballin per millorar la vida dels ciutadans que representen. Jo. no sé si el Sr. Cima está capacitat per aquesta feina. El sistema de partits tampoc ajuda. Pero, si pretenem que la questió principal, és que sigui algú de casa, a qalsevol preu, doncs no veig la cosa. En FI. Topt es veurà.
>diputat ripolles
Anònim, 05/03/2013 a les 13:46
+4
-10
Com el ripolles no hi res, la presencia ripollesa al parlament augmenta i aixo vol dir quelcomm si mes no que tenim gent amb empenta i per tant tindrem mes possibilitats d'aconseguir mes ventatges per la nostra comarca. Anims Cima recorda't de la teva Comarca sempre.
Cada dia ho veig pitjor
Anònim, 06/03/2013 a les 02:54
+14
-2
Ondia, si tots els que estan al parlament ficats tenen el mateix nivell que aquest senyor..... Doncs estem arreglats.. Esperem que això canvïi, bé, més ben dit que TOT canvïi.
enxufats
nuriaAnònim, 28/09/2015 a les 19:25
+0
-0
Si ho se no voto.