Una noia de Ripoll actuarà en dos concerts de Jamiroquai a Xile i al Perú

El mític grup de funk es va fixar en els dos vídeos que Marta Altesa va penjar al Youtube

| 15/02/2013 a les 13:50h
Arxivat a: Cultura, Jamiroquai, música, Marta Altesa
Aquesta notícia es va publicar originalment el 15/02/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


Sovint les noves tecnologies fan miracles. És el cas del que està vivint la ripollesa Marta Altesa, de 20 anys, que aquest diumenge actuarà en un concert dels Jamiroquai a Santiago de Xile, segons ha avançat El 9 Nou. També podrà mostrar la seva habilitat amb el baix en un altre concert del mític grup de funk que es farà el proper 20 de febrer a Lima, al Perú.

Altesa ha penjat a la xarxa diverses cançons de grups com Red Hot Cili Peppers, Muse o Michael Jackson, entre altres. Tanmateix, va veure per sorpresa, segons explica El 9 Nou, com els Jamiroquai van compartir al seu Facebook dues cançons que havia pujat al Youtube: “(Don't) Give hate a chance” i “Time won't wait” (ja superen les 60.000 visualitzacions).

Més tard, després que el mànager li demanés el telèfon, va ser el mateix cantant del grup, Jay Kay, que el va felicitar personalment i la va acabar convidant al concert que el grup farà aquest diumenge a la capital xilena. Posteriorment, també la van convidar a actuar al Perú on podrà mostrar la seva habilitat amb el baix davant de milers de persones.

Tots els vídeos de Marta Altesa
 



També us pot interessar

 

COMENTARIS

felicitats!
rosa, 15/02/2013 a les 15:54
+23
-0
felicitats MARTA!
et desitgem molta sort!!
quina família de músics que esteu fets!
una ABRAXADA!
Waw!
Jordi Rudé, 15/02/2013 a les 18:07
+18
-0
Estic flipant! Felicitats!
A gaudir-ho al màxim, que això no passa cada dia!
uauuuuuuuu!!!!!
botifler, 15/02/2013 a les 18:51
+18
-0
Realment bona !!!!! m'encanta!!!!! Coneixia les habilitats musicals del seu pare amb els mítics Abraxas però veig que la saga continua. Enhorabona i endavant. El talent s'ha de treballar i veig que no has perdut el temps i a la llarga dona resultat. Compartir escenari amb uns dels "Grans" no està a l'abast de tothom. Moltes felicitats.
Felicitats
Anònim, 15/02/2013 a les 22:06
+11
-0
Increïble !! Una enorme recompensa, una experiència irrepetible. Felicitats, gaudeix-la amb la intensitat que es mereix.

El pots convéncer pq toqui per la Festa Major?
Holi
Guachi, 16/02/2013 a les 00:05
+18
-59
Bona baixista, però en conec de millors. Lo que té ser noia i mona.
A TOPEEEE!!!
Eudald Molina, 16/02/2013 a les 01:10
+12
-0
FELICITATS!!! Amb 20 anys i ja amb Jamiroquai!!! No m'imagino que estaràs fent amb 30!!! Sempre endavaaaant!!
Bon dia
Anònim, 16/02/2013 a les 12:07
+13
-1
No conec la noia però que un grup reconegut ja és fixi amb ella per fer una gira té el seu mèrit....el que no entenc perquè sempre hi ha gent que hi té alguna cosa en contra i hi busca pegues a tot....serà una mica d'enveja...sana, es clar....en fi....bona sort i ha gaudir el moment.
Ya te vale Guachi
Anònim, 16/02/2013 a les 12:32
+16
-1
Guachi, por tu comentario parece que debes ser el típico bajista frustrado que se cree que lo haría mejor y puede que así sea, pero ella lo hace con toda la ilusión del mundo y me alegro un montón por ella que tenga esta oportunidad. Yo también soy bajista y tengo una envidia sana porque me hubiese gustado que me pasara a mi, pero de ahí a que prefiera dejar un comentario como el tuyo me parece ridículo. Es mona y es chica, y puede que eso influya, pero lo mas importante, y eso es lo que hace posible cumplir su sueño, es que toca de puta madre. Tiene un feeling que estoy seguro que ya le gustaría a muchos de esos bajistas que tu conoces.
fantastica!!!
Anònim, 16/02/2013 a les 14:12
+4
-1
Genial!!! és fantàstica, no m'extranya que l'hagin trucat!!! Enhorabona!
...
Anònim, 16/02/2013 a les 14:45
+0
-1
Però bé, l'enveja sempre és un elogi.
Super felicitats!
Anònim, 16/02/2013 a les 21:17
+2
-0
Aquesta noia s'ho mereix, toca fenomenal. Quina canya.
sort!
quin país!, 16/02/2013 a les 23:40
+1
-0
collons que em va parir!!
Fantàstic
Rovi, 17/02/2013 a les 00:39
+2
-0
Felicitats!!! Ets una gran baixista i et mereixes això i més. Continua així!!! I quan surtis a tocar simplement Disfruta!!! A veure per quan un cover de me' shell ndegeocello ... Te la recomano!!!
molt bé!!
Anònim, 17/02/2013 a les 08:41
+4
-0
Super Marta i només tens 20 anys!! comença la teva carrera a disfrutar!
Marta al cielo
Gran Maestre, 17/02/2013 a les 15:42
+4
-0
Tu música también se escucha en el coro de ángeles custodios de Nuestra Señora del Temple. Arrasa.
Recibe mis bendiciones.
aixó és musica
Simón, 18/02/2013 a les 18:51
+1
-0
com podeu observar i sentir, encara hi ha gent que fa musica molt bona i gent que através d'un instrument parla i t'explica tot aixó, es molt bona !!!
impresionant
Anònim, 20/02/2013 a les 13:19
+0
-0
Mol beeeeeeeeeeeeee, felicitats Marta

Enric Milián
muy bueno
Anònim, 21/02/2013 a les 15:46
+0
-0
Felicitaciones, tocás muy bien, disfrutá ese momento sobre el escenario que seguramente se va a volver a repetir, un saludo desde Uruguay.
Felicitats!!! però...
Francesc, 01/03/2013 a les 14:32
+2
-0
Crec que s'ha de felicitar a la Marta! És una bona baixista i te una gran oportunitat que molta gent voldria poder gaudir. Felicitats!!! Però també crec que, com diu Guachi, malauradament en aquest món no n'hi ha prou només amb el talent.

En el món de la música moderna, pop, o com se li vulgui dir, si ets noia i no ets jove i amb una bona imatge, el 99% dels casos tens poc a pelar. Per molt bona que siguis. Això passa molt menys en el cas dels homes. És un debat que s'ha de tenir present. Qui no vulgui veure-ho, és que no se n'adona del món en el que vivim...
Es diu feeling
Agustí, 25/08/2013 a les 02:49
+0
-0
Se que sona passat de moda, però hi ha quelcom que va més enlla de la tècnica. Un gran tècnic pot arribar a avorrir, a part de no transmetre res...A part de la tècnica està el feeling, el angel, el duende, com li vulguis dir. No és la imatge, es com toca, no és la velocitat, la pulsació,...es el que transmet. Això ho tens o no ho tens, i no es guanya amb hores. Mala sort, envejessos, aquesta noia esta full of talent.