Compres molt solidàries

La campanya nadalenca de la Unió de Botiguers de Ripoll destina 6.000 euros, a través de l'Obra Social de la Caixa, a quatre entitats socials

Redacció
28 de febrer del 2012
La campanya de Nadal destina 6.000 euros a quatre entitats.
La campanya de Nadal destina 6.000 euros a quatre entitats. | UBR
La campanya de Nadal destina 6.000 euros a quatre entitats. Foto: UBR

Les compres nadalenques també poden ser solidàries. Així ho demostra la campanya de la Unió de Botiguers de Ripoll que, a través de l'Obra Social de la Caixa, ha destinat 6.000 euros a quatre entitats. Una quantitat que surt d'un euro per cadascuna de les compres realitzades amb la Targeta Comerç Ripoll del 30 de novembre de 2011 al 15 de gener de 2012.

La campanya, que també s'ha fet a altres poblacions del país, ha beneficiat l'Associació Catalana Afectats Fibromialgia (ACAF), la Lliga Catalana d'Ajuda al Malalt de Càncer, Som-hi Ripoll i l'Associació Comarcal de Persones amb Discapacitat (ACPAD) amb un total de 6.000 euros.