El sou del president del Consell augmenta un 38%

Miquel Rovira ho justifica per mantenir la retribució de l'anterior feina i recorda que han eliminat el sou de la vicepresidència. L'oposició lamenta que el Consell assumeixi la part que estalvia l'Ajuntament de Ripoll i que es perdrà representació política

| 20/07/2011 a les 09:05h
Arxivat a: Política, Miquel Rovira, Consell Comarcal del Ripollès
Aquesta notícia es va publicar originalment el 20/07/2011 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Ple de cartipàs del Consell Comarcal. Foto: Arnau Urgell

El ple de cartipàs del Consell Comarcal va aprovar amb els vots de l'equip de govern de CiU el sou del president de l'ens. Miquel Rovira cobrarà a partir del mes de setembre 49.500 euros anuals bruts –14 pagues de 3.535 euros-, una xifra que suposa un 38% més que el seu antecessor. Enric Pérez cobrava 35.821 euros des de la retallada del juny de 2010 (anteriorment la xifra pujava a 38.108 euros). Val a dir però, que l'expresident també rebia les indemnitzacions com a regidor de l'Ajuntament de Ripoll un fet que en dificulta la comparació.

Miquel Rovira va justificar el seu sou per tal de mantenir la retribució de l'anterior feina a l'Hospital de Campdevànol. Per altra banda, va recordar que han eliminat el sou de la vicepresidència que suposava després de la retallada 22.171 euros, un fet que suposaria un estalvi global del 14,6%. Tot i això, des del PSC se li va recordar que sumant el sou del president a les indemnitzacions de l'actual vicepresidenta primera la rebaixa cau al 5,4%. “Es perd representació política i només s'estalvia 2.900 euros” va explicar Enric Pérez que va recordar que es passava de tenir una dedicació completa i una del 66% a només tenir-ne una.

El PSC també va criticar que el Consell Comarcal assumeixi l'estalvi que ha tingut l'Ajuntament de Ripoll per no pagar indemnitzacions a Miquel Rovira. Un fet que el president de l'ens comarcal va negar i va voler desvincular totalment tot i que va admetre que “s'havia explicat malament”. ERC, que va considerar vàlid el criteri de mantenir el salari anterior, va defensar la tasca de tenir una vicepresidència executiva per la gran feina realitzada. Tant el PSC com ERC van acabar abstenint-se.

Per altra banda, les indemnitzacions als consellers es mantenen invariables. Per cada assistència al consell de govern rebran 155 euros, per assistir a la junta de portaveus 100 euros i per ser als plens 250 euros.

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Amb il•lusió!
Anònim, 20/07/2011 a les 09:25
Interessant
+55
-2
Aquí no hi ha res de vocacional, que no es perdi ni un euro.
Això sí...
Anònim, 20/07/2011 a les 10:04
+41
-1
amb il·lusió!
veure com creix el compte corrent, en fa molta
et felicito, fill!
Vergonyós
SaraMaria, 20/07/2011 a les 10:10
+48
-1
Els qui volen mantenir el sou que tenien abans de dedicar-se a la política, un servei a la comunitat, que no s'hi dediquin. Vergonyós
Ai Si!
Anònim, 20/07/2011 a les 10:13
+34
-1
Jo, quan sigui gran, seré politic, aniré a treballar amb helicòpter, manaré que reparteixin llenya amb els qui estiguin emprenyats, m'apujaré el sou i per acabar de montar el xou, em liaré amb alguna folclòrica!

I també amb molta, moltíssima il.lusió!
pq no?
Anònim, 20/07/2011 a les 10:13
+37
-2
I pq no hi posaven una persona que hagués estat a l'atur o que hagués tingut un sou molt més ajustat i a sobre l' haguessim fet un favor!
Aquest senyor s'ha apujat pel morro el que molta gent cobra en un any! Així va el país, i llavors hem de tancar CAPs, reduir en ensenyament, reduir nombre d'ambulàncies... I ells amb un sou astronòmic!
Vergonyós!
250€ per ple? coll...ns!
Anònim, 20/07/2011 a les 10:35
+42
-1
Per cada assistència al consell de govern rebran 155 euros, per assistir a la junta de portaveus 100 euros i per ser als plens 250 euros.
Això és un dineral oi? La majoria de gent cobra uns 50€ per treballar 8hores
Quina Il.lusió
Anònim, 20/07/2011 a les 10:43
+41
-2
Ha de fer una il.lusió que t'apugin el sou un 38 % !!! Ara entenc el motiu de campanya de Ciu...
Vocació
Anònim, 20/07/2011 a les 11:04
+32
-1
Ser polític és una vocació de servei públic. O et quedes el sou ja assignat o no et presentis al càrrec, així de fàcil.
al miquel
Anònim, 20/07/2011 a les 11:06
+46
-5
Jo em pensava que erets un tipus de persona diferent i el problema es que et conec i et tenia molt de respecte, però això que has fet....no sé!!! no escric el nom perquè no toca.. Peró, ostre m'he quedat sense paraules... i un votant menys
collons
Anònim, 20/07/2011 a les 11:07
+34
-2
Collons, sí aquest ha estat el meu comentari quan he vist la notícia, això no pot ser, i si cobrava el que cobrava a l'hospital (vaja quins sous, no son pas comparables els que acaben ara la carrera, per això tampoc es pot mantenir la sanitat), doncs que continuï dedicant-se a la seva professió. Com pot ser que un president del consell comarcal del ripollès cobri més de 49.000 euros l'any??? sap quina és la mitjana de la gent que treballem al ripollès??? Home va, això no pot seguir així. INDIGNANT!!!!! Això ha de petar per algun cantó. Enrriquint-se amb els diners públics s'ha d'acabar.
Abstencions
Anònim, 20/07/2011 a les 11:13
+31
-1
Sí, amb il-lusió i amb l'abstenció del PSC i ERC. Algú em pot explicar el perquè de les abstencions? No seria més lògic que votessin en contra. Ai, ai, ai, ai.... això no em quadra gens.

insultant
jepet, 20/07/2011 a les 11:58
+26
-2
Sento vergonya de ser votant de CiU, quant veig aquestes coses.
Cada vegada més indignats.
No n'hi pot haver cap que tingui una mica de "modus" ??????
no estan al servei del poble?
el pagès de l'aixada, 20/07/2011 a les 12:07
+30
-5
Sincerament i amb tot el respecte, crec que això es tenir barra. Què vol dir que ha d'igualar el seu anterior sou? Que pot ser l'han obligat a ficar-se en politica? L'han obligat a assumir la durissima i penosa feina de presidir el Consell comarcal?
Siguem més seriosos i coherents. Jo sempre havia pensat que en politica t'hi ficaves per fer un servei altruista a la ciutadania, al teu poble, comarca o pais, pot ser era una mica massa de bona fe. VINGA A PICAR PEDRA I MENYS ESCALFAR CADIRA!!! Colla de parassits.

cyu
Anònim, 20/07/2011 a les 12:15
+27
-3
Visc CyU! Amb il·lusió!
... i, pobrets, es veuen obligats a eliminar ambulàncies, eliminar guardies als caps, tancar quirófans i llits d'hospital...

Per favor, quin país. A la m*rd*, home!
Indigne.!
Anònim, 20/07/2011 a les 12:29
+31
-3
El que està passant en aquest païs es aberrant.
Está clar, la politica ès UN NEGOCI, no hi ha cap mena d'escrùpol a l'hora de tocar el tema Diners, a tots els nivells.
Apart del sou d'aquest senyor, també, com sembla es pagarán autèntiques "burrades" per anar a seure i fer el paripè en el ¿¿ Consell Comarcal ??, per cert, perque serveix el dit Consell, a més de generar despesses.

!AMB ELS MEUS IMPOSTOS ! NO.!!!.
una pregunta
Anònim, 20/07/2011 a les 12:49
+29
-3
diu que s'apuja el sou per equiparar-lo al que cobrava amb la seva anterior feina...dons seguint la mateixa regla de tres em pregunto...¿ si qui fos president del consell comarcal hagués estat treballant amb un d'aquestos contractes escombraries que fan ara també s'hauria equiparat el sou al que antigament guanyava?....
Unanimitat
Severiana, 20/07/2011 a les 13:09
+24
-4
Miquel si llegeixes aquests comentaris tantsols per dignitat tindries que rectificar, penso que s'ha de ser molt agosarat per marcar-se un augment de sou com aquest actualment. En tot cas també cal estacar i molt l'abstenció del PSC i ERC, no m'ho explico, com això continui així tardareu 40 anys a aconseguir que algú us torni a escoltar. Almenys ens queda el consol que gràcies a les noves tecnologies i l'augment de periodistes (a vegades també demagogs i partidistes)aquestes coses surten a la llum i com a mínim us posa la cara vermella.
coll....ns!
Anònim, 20/07/2011 a les 13:09
+17
-1
Un 38% més? Un 38% de 1000€ passaries a cobrar 1380€ (que ja està molt bé) Però un 38%+ sobre uns 3000€/mes tela! Els percentatges en proporció cada vegada s'incrementen més quan més gran és la xifra
recurrent
Anònim, 20/07/2011 a les 13:10
+16
-58
Em sembla excessivament banal i recurrent donar tanta importància als sous dels polítics.
Allò important d'un polític és que sigui honest, treballador i eficaç.
Si per la seva dedicació i esforç cobra un sou o una compensació, em sembla perfecte.
El que no em semblaria tan correcte és que amb l'excusa de que no cobren ens venguin la moto i deixin de banda els objectius de servei públic pels quals han estat elegits.
Un bon polític es guanya sobradament el seu sou. I si els càrrecs polítics no estan remunerats només s'hi poden dedicar els que no necessiten les rendes del treball per viure, els rics, els especuladors, els que tenen interessos econòmics difusos i els cacics.
Ara només falta que CiU apliqui els mateixos arguments quan es tracti de discutir el sou d'un polític d'esquerres, vist que sempre s'ha aprofitat de la demagògia més destralera.
criteris ferms i coherents
Anònim, 20/07/2011 a les 13:17
+26
-7
Si el criteri és que ha de cobrar igual que en la seva anterior dedicació i aquest és un criteri ferm de CiU i compartit per ERC, segons diu la notícia, cal que comencin a revisar el sou que cobra l'alcalde de Campdevànol.
Recordem que va ser anunciat a bombo i plateret que es rebaixava el sou que cobrava l'alcaldessa anterior en un 5%, i resulta que l'anterior alcaldessa cobrava menys que en la seva anterior feina d'assessora jurídica. No cal que fem memòria de la campanya que va fer CiU contra el sou de l'alcaldessa, oi?
Però el Sr. Manso no ha treballat mai en sa vida, per tant, el sou hauria de ser zero. O, com a màxim el que es correspon a un becari o a un treballador en pràctiques.
Només demano una mica de coherència, si us plau.
bona persona
Anònim, 20/07/2011 a les 13:21
+20
-3
quan et van nomenar algú en un comentari va destacar que eres bona persona i treballador, etc. etc.
algú altra va dir que potser si, però que ser bona persona i de cyu t'obligaria algún dia a triar, bé, sembla que el dia ha arribat i que ja has triat.
No sé si CyU està calibrant bé el tema de les retallades, això té tota la pinta d'acabar molt malament.
venuts
Anònim, 20/07/2011 a les 13:46
+19
-0
com piquen les opinions, que aviat traieu de portada aquesta notícia, així el lot de nadal serà mes gran no?
al de criteris ferms
Anònim, 20/07/2011 a les 13:57
+7
-16
Patètic, lamentable............i molt més el teu comentari!!Em feu llàstima de veritat!!Primer apreneu de la derrota!!i després foteu-vos a treballar
No en te culpa
Anònim, 20/07/2011 a les 14:01
+12
-11
En Miquel no en te culpa, els seus companys de partit el varen vendre al ple del cartipas de l'ajuntament de Ripoll, fent veure a la gent que ell no rebria les seves compensacions per la feina feta a l'ajuntament perque cobraria com a president de consell comarcal, fins aqui tot correcte, potser el regidor d'hisenda es va oblidar de comentar, que els imports als cuals renunciaba de l'ajuntament els rebria posteriorment del consell.
consell comarcal
Ciutadà S, 20/07/2011 a les 14:06
+20
-0
Jo l´hi tinc molt respecte a Miquel Rovira, vagi per endevant.
Ara bé, justifucar una pujada del 38% en el sou del nou president del Consell Comarcal, per tal d´equiparar-lo al que tenia en la seva feina, no em sembla bé. El que es presenta a unes eleccions amb possibilitats de sortir elegit, ha d´asumir que potser no l´hi sortira a compte i, com és el cas del Miquel Rovira, haurà de demanar exedencia de la seva feina. jo crec que els polítics que fan bé la seva feina han d´estar ben retribuits, pero també crec que el sou del president del consell comarcal o qualsevol altra càrrec, hauría de ser estipulat per llei.
Desvestir un sant per vestir-ne un altre
Anònim, 20/07/2011 a les 14:14
+15
-1
Jo ja vaig advertir que en Miquel feia més bé quedant-se a l’hospital que anant al consell. Políticament ens ha sortit més car aquest president, per cert, bastant fluixot. A sobre la seva plaça a l’hospital amb les retallades ja m’agradarà veure si la cobreixen...
narinant
Anònim, 20/07/2011 a les 14:56
+12
-17
Miquel, davant aquest panorama de gent escandalitzada per equiparar-te el sou, torna a l'hospital i retorna la presidència a n'en Perez, que com capdavanter de aquets moralistes, de ben segur que equipararà al sou de president al que cobrava abans al MAP....oi que sí, Enric?
sempre el millor
Anònim, 20/07/2011 a les 15:06
+11
-3
CiU sempre tria el millor:
Si el sou de l'anterior era més alt del que cobrava en la seva feina habitual l'actual, ja està bé aquell sou (cas Manso i molts altres).
Si el sou era més baix, apliquem el que cobrava a l'Hospital.
No e spot dir que han enganyat, sempre el millor (per ells, es clar)
Vergonyos
Jep Cabestany, 20/07/2011 a les 15:18
+19
-3
Vergonyos, així de simple, no cal posar res més, els anteriors comentaris ja ho han dit tot. L'unic que puc dir es: Senyor Rovira VETEATUPUEBLO!!!!!!!!!!
Depèn
Anonim, 20/07/2011 a les 15:20
+5
-14
Podria cobrar 500€ al més i sortir car o cobrar-ne 3000 i sortir barat. Tot depèn. És relatiu.
això es penós
Anònim, 20/07/2011 a les 16:11
+16
-1
El motiu d'aquest augment de sou no s'agafa per enlloc, i a mi com a ripollès i ciutadà, coses com aquesta em fan sentir com un desgraciat .
pero està clar que quan un entra a la política ja te la paella pel mànec.....
si el sou fos molt baix, dius encara,l'estan equiparant, però estem parlant d'un sou que d'entrada ja estava excesivament per sobre la mija de l'estat. no et/us fa vergonya, a mi m'en faria molta.
El teu sou i el de tots els politics els haurien de dictar els ciutadans,(aquell ramat de xais que us dona el seu vot i US POSA ON ESTEU) llavors potser no faria falta eliminar ambulancies,tancar quirofans....i +.
MIQUEL TRANSFORMA L'AUGMENT DE SOU EN PROPOSTA I POSA-HO A VOTACIÓ POPULAR, COM HAURIA DE SER, QUE EL POBLE DECIDEIXI.VEURÀS AMB EL QUE ET TROBES.

PD:el comentari recurrent, d'entre d'altres fa pudor...



i els consellers?
Anònim, 20/07/2011 a les 16:31
+18
-3
Lo d'en Rovira és força escandalós, però almenys ell se suposa que treballarà. I els consellers? 250 euros per anar a un ple. Sabeu què dura un ple? Una horeta o dues. Saber quantes vegades intervenen la majoria de consellers? Cap, n'hi ha que no obren la boca. Això és més escandalós encara. I tots ho accepten i aproven!!!
CREC
Anònim, 20/07/2011 a les 16:32
+13
-1
Soc covergent de tota la vida i militant i sento vergonya
Indignant
Anònim, 20/07/2011 a les 17:01
+18
-2
Tot plegat indignant.
Però el més greu no és que aquest senyor s'hagi apujat el sou (que molta gent faria si pogués) sinó que tingui les eines per fer-ho.
Qualsevol càrrec públic, qualsevol, hauria d'estar acotat entre uns marges en funció d'alguns indicadors (població, tasques, responsabilitat, etc etc etc) i qui entri, doncs ja sap el què hi ha. I això hauria de ser extensiu a tots els pobles i demarcacions de Catalunya.
El què no pot ser és que en un consell comarcal, ajuntament, etc etc el personatge de torn pugui modificar-se el sou a conveniència només per tenir una certa majoria (que de fet, la tingui o no tothom vota a favor doncs tots els integrants, oposició inclosa, hi veu un possible benefici present o futur).
Encara no entenc com els treballadors permetem aquestes coses. Hauríem de manifestar-nos i no pagar impostos.
a mi em smbla bé
Anònim, 20/07/2011 a les 17:42
+20
-2
Crec més que justificat l'augment de sou, jo també apujaria el meu un 38 %, no, un 380 %, és per compensar els meus somnis als quals cobrava aixó més o menys.
politica
Anònim, 20/07/2011 a les 18:03
+9
-1
crisis? que crisis ¿ la mía? por que nadie mas tiene crisis, ya lo veis
és licit pero.....
Anònim, 20/07/2011 a les 18:23
+9
-0
HARA NO TOCA !!!!!!!!!!!
Vergonya
Anònim, 20/07/2011 a les 19:53
+9
-1
Les retallades de CiU, es veu que no els afecta a ells mateixos. Una vergonya, tal com està el pais, l'atur, les dificultats econòmiques, i ells a engraixar el compte bancàri. Són els millors!!
Politics aneu fangà!! No vaig votar. ni votaré mes a aqusta gent.
no es pot justificar
Anònim, 20/07/2011 a les 20:18
+18
-1
una pujada de sou d´aquesta magnitud al.legant q es el q cobraves a l´hospital de campdevanol. Nosaltres ( el poble) no et vàrem demanar q et presentesis a cap llista, no et várem obligar a q acceptessis el càrrec de president del consell comarcal, així q no ens justifiquis la pujada del sou amb la pèrdua de diners, va ser la teva decissió, no ens la facis pagar als altres.
L'ambulancia¡¡¡¡¡¡¡
Anònim, 20/07/2011 a les 20:20
+20
-2
Ripollesos, ja sabeu on van a parar els diners de l'ambulancia que us han tret¡¡¡
amb il.lussio!!
Anònim, 20/07/2011 a les 20:41
+20
-4
si si anirem a votar !!!! si si amb il.lussio, voteu, voteu no us oblideu , que sino no cobrarem!!!

feu-ho amb il.lussio!!!!!
El seu sou i el de TOTS
Anònim, 20/07/2011 a les 21:52
+12
-1
UNA GRANDÍSSIMA VERGONYA!
Tot això s'acabaria si els càrrecs del Consell Comarcal fossin honorífics, que NINGÚ cobrés, ja cobren dels seus respectius Ajuntaments.
I, amb tots els respectes, el president té feina 100% de jornada? Ho poso en dubte, segurament amb una o dues hores al dia li'n sobrarien.
En Miquel semblava una persona honrada, ja hem vist que no, ÉS UNA PERSONA INTERESSADA! Quina llàstima tots plegats!

Guanyes un sou, ho perts tot.
Pòlis+ètica., 20/07/2011 a les 22:15
+24
-0
Si senyor, encara poc t'has apujat el sou, el doble hauries de cobrar, ara que decideixes tu, vinga noi! burro seràs de no fer com tots els altres polítics.
Ara tingues en compte en el què ja t'has convertit per totes aquelles persones que creien en tu, que creien que eres integre, lleial, ètic. Avuí ja només ets un sou.
fins als ous
Miquelet, 20/07/2011 a les 22:57
+19
-1
Jo crec que el títol reflecteix el meu estat emocional; Però per si de cas ho llegeix algun convergent i no ho entent del tot ho explicaré una mica més gràficament:
Indignat, fins als collons, amb els ous plens! En fi que em rebenta les pilotes veure com un tiu pot cobrar el 38% més que un altre (que per mi ja cobrava massa) per fer la mateixa feina! Amb gent al seu mateix carrer que ha de fer mans i mànigues per tirar endevant i guanyant 3500€ al mes... Miquel si no saps que fer amb el primer sou que et paguem entre tots podries comprar uns quants exemplars de " què és la ètica" i els regales entre els teus amiguets de partit... Au a gaudir 4 anyets i a guanyar gairebé 200.000€ (una mica més de 33 milions de les desaparegudes pessetes)
decepcionada
Anònim, 21/07/2011 a les 08:46
+14
-3
te tenia por una persona integra,diferente pero





al final la vida me ha vuelto ha demostrar que sois LOS MISMOS PERROS CON DIFERENTES COLLARES.
os vote con muchisima ilusion,pensando que erais mas integros pero.....me he vuelto a equivocar,sobre todo contigo, te tenia muy alto y te has caido.
trabajo en un cuarto turno aqui en una empresa del ripolles
y no llego a mil euros.¿he de meterme a politica?




vocació?
Anònim, 21/07/2011 a les 10:06
+10
-2
Als que justifiquen la pujada de sou dient que potser es farà més bé la feina.....1ª Amb el sou anterior no es pot fer ben feta una feina?
2ª No deien que ser polític és vocacional? Ja saps on et fiques.
A més, qui pogués estar en excedència, tenir la tranquilitat que conserves el lloc de treball quan s'acabi el xollo
CIU ripollès, masses anys a segona divisió
Anònim, 21/07/2011 a les 10:57
+13
-2
Els ciutadans estem pagant l'ascens de CIU a la primera divisió del ripolles.

Tota la feina a la sombra de militants de CIU durant aquests anys, es veu ara retribuida sense contemplacions a base de càrregs i renumeracions.

Peatge a l'ombra... això només és l'inici.
Ole,ole
Anònim, 21/07/2011 a les 12:06
+10
-2
Només puc dir : Et felicito fill ! Apa a gaudir de l'augment,...i a proclamar que ens hem d'apretar el cinturó,quins cullons !
Visca el sentit comú
Anònim, 21/07/2011 a les 13:28
+12
-0
És vergonyós!!!
Estem vivint un moment molt difícil, a tothom ens demanen sacrificis... ep, a tothom no!!!
Quina manca de respecte i sentit comú per a la resta de conciutadans.
Convergents al poder!
Anònim, 21/07/2011 a les 14:10
+11
-3
No volieu En Munell i sus muchachos?, doncs ara macos a apetxugar amb les conseqüències , que hi ha retallades i sous escandalosos en temps de crisi..., així és la democràcia i cal mesurar molt bé què i a qui es vota abans de fer la tria .
sous a l'alça
Anònim, 21/07/2011 a les 14:18
+6
-1
On esta la dignitat?uns no arribem als 1000 i els altres s'els triplica,no hi han diners augment de sou pels treballadors pero si per els presidents, jo de gran vull ser politica
tiular
Anònim, 21/07/2011 a les 14:58
+7
-1
I el titular de la notícia a can Martí és que redueixen un 25% els sous del Consell.
No cal dir res més.
Demano explicacions al diari
Anònim, 21/07/2011 a les 16:42
+9
-1
Srs. del diari. Quina mena de llibertat d'expressió utilitzeu en aquest diari?? jo vaig escriure un comentari ahir a les 23.30 de la nit, aquest matí estava publicat i ara ja no ho està ?? si us plau, agrairia que m'informessin què ha passat. El comentari es titulava: Sr. Rovira, li hauria de caure la cara de vergonya!
Miquel, plega si tens conciència!
Anònim, 21/07/2011 a les 16:48
+22
-2
Amb tots aquests comentaris val més que pleguis
Ja no ens mereixes cap credibilitat.
Torna a casa!
Que et caigui la cara de vergonya!
Repugnant.
Anònim, 21/07/2011 a les 17:50
+15
-1
Aquest home, el que te que fer, es tornar-s'en a la seva feina, en l'Hospital de Campdevànol, i afer sol-lucionat.

El Consell, ha de triar un president que com a màxim cobri el mateix que l'anterior ( en Pèrez), i tot-hom content.

Convergents, molt POCA vista, la gent s'en recorda d'aquestes pifiades, i si afecta a la butxaca encara mes.

Senyor Rovira l'heu "cagada" molt fort.!!, compte amb lo que feu.

Mai mes Convergència.!!!
Com diria Garcia...
El Butanito, 21/07/2011 a les 18:45
+9
-0
"Unos han venido servir y otros a servirse".
MEDIA MARKT,
filemón, 21/07/2011 a les 23:25
+13
-2
JO NO SOY TONTO.
SI SENYOR, la primera desició és pujar-te el sou, OLË!!! Només tan calgut 2 setmanes SI SENYOR.
ja ho deien
Jep Cabestany, 22/07/2011 a les 08:26
+15
-0
Fa anys un grup punk anomenat LA POLLA RECORDS, ja cantaven:
"Como primer punto de la orden del dia, actualizaremos nuestros sueldos, como segundo punto de la orden del dia bajaremos el de los demás". Vivir para ver.
al de ja ho deien
Anònim, 22/07/2011 a les 09:30
+4
-1
Molt bo el teu comentari.
Aquesta és una pràctica bastant extessa ámb variants, per CiU, però a Campdevànol ha estat exacta: han apujat els sous del regidors de govent quasi al doble i han rebaixat al de l'oposició a la meitat.
No ha estat tant espectacular com això d'en Rovira, però no ha estat pas malament.
ja estan aquiiiii
Anònim, 22/07/2011 a les 11:00
+9
-0
Ja jaja ja ja.....
Ja estan aquiiiii......

Els rics mes rics i els pobres mes pobres.
Benvinguts a seu mon "ovelles porugues"....
I aixo acaba de començar....
TVR
Anònim, 22/07/2011 a les 11:03
+14
-1
Per la gent que s'informi per TVR encara sembla que s'hagi baixat el sou. inaudit!
pobre home
Anònim, 22/07/2011 a les 14:26
+5
-1
A veure si voldreu que pel fet de dedicar-se a la política hagi de perdre poder adquisitiu, pobre home.
Menys mal que no era notari, sinò, hauriem de demanar un préstec per pagar-li el sou.
Faemino y Cansado
Jep Cabestany, 22/07/2011 a les 14:53
+3
-0
Aquest parell d'humoristes, tambe feien un gag on deien:
"Esto lo hacemos, única y exclusivamente por la pasta".

POLITICS AL SERVEI DEL CIUTADÀ, NO EL CIUTADÀ AL SERVEI DEL POLITIC.

Ara vas y me censuras.
La política / Els polítics
Anònim, 22/07/2011 a les 15:36
+11
-2
La política és una activitat en la qual,sense tenir cap ofici,pots tenir molt benefici.
Els polítics anomenen vocació la seva ambició.
Els políics necessiten una cura d'humilitat i un curs d'ètica.
Un polític és un home que simula el que no és i dissimula el que no sap.
La política és l'única activitat en la qual no triomfen els millors.
Els polítics no han de ser un reflex de la societat,sinó un mirall en el qual la societat es pugui mirar.

CAL QUE TOTS PLEGATS ENS HO FEM MIRAR, JA QUE RESTEM PASSIUS, SENSE ACTUAR PER TAL QUE LES COSES CANVIIN.
Els sistemes no canvien les persones; són les persones les que PODEN canviar els sistemes.
CANVIEM EL SISTEMA
Anònim, 22/07/2011 a les 15:55
+8
-0
Si les remuneracions dels càrrecs polítics, alcades, presidents de Consells comarcals, etiguesin establer-tes per una varems,(segons població, etc)el joc seria molt més clar, no entraria la picaresca de posar-se el sou que el polític de torn cregui oportú. ELs que es volen dedicar a la politica poder ho farien per vocació i no per ambició.
Tots són iguals tant fa la ideologia com el color polític, no oblidem que els que ara estan a l'oposició enlloc de votar en contra d'aquest sou escandalós, es van abstenir, ja se sap que els favors es paguen i que no se sap mai si en un futur els pots ncessitar.... VERGONYÓS.
De mentres tenim una comarca amb un alt índex d'atur, un país amb constants retallades etc, etc, i no és d'estranyar si en una comarca petita com la nostra permetem aquets abusos......què es produeix a nivells superiors?
Això si tots callats, no ens moguem ni un pèl,no actuem, que fa mandra.....SENTO VERGONYA COM A CIUTADÀ,COM A CATALÀ, QUÈ ENS FARA ACTUAR? FAREM ALGUNA COSA ALGUNA VEGADA? No millor anar seguint la corrent, que si ens estimvem ho fem tots(mal de muchos,cosuelo de tontos).
per posar-se a plorar
Anònim, 22/07/2011 a les 16:39
+5
-1
En política, les coses són el que semblen.
I els de CyU heu entrat com gossos afamats a una carnisseria.
Arreplegant amb tot.
I no només parlo d'aquest lamentable cas, que segurament és la xocolata del lloro en el còmput global.
Srs polítics, feu pena, sou cecs i sords i us esteu ficant en un merder on tothom hi sortirà mal parat.
Quina pena que feu, sou uns pobres diables afamats.
Penseu que aqui no ens movem i tenim moooolta paciència, però això pot ser un efecte molla, com més l'apretes més amunt salta, i espero, de debò, que no prenguem mal tots plegats.

I ara, au, a disfrutar d'unes justes retribucions mentre la gent no pot fer-se diagnòstics i s'ha d'esperar per ser atesa, mentre l'auturat veu com el banc el desnona per subhastar el seu pis i encara queda endeutat, etc. etc. etc.

quina llàstima que fa, tot plegat, és per posar-se a plorar.
escandalosos
Anònim, 22/07/2011 a les 17:03
+10
-0
Senyor Rovira, que et caigui la cara de vergonya!
peseteros
Anònim, 22/07/2011 a les 17:08
+11
-0
Has perdut tot el encant,Miquel
Vinga..... augmentem el nombre d'indignats
Anònim, 22/07/2011 a les 18:29
+12
-1
Si el Sr. Rovira cobrava el que cobrava del Hospital, que cobren els demes?
I ens retallen la Sanitat?, potser que retallin per on cal.
Potser que algú hi posi ordre. Ja es hora de que ens deixin de prendre el pel a tots plegats !!!!
ANEU FENT !!!
Anònim, 22/07/2011 a les 22:16
+3
-0
Quina sort teniu els politics que la gent es pot desfogar a través de la tecnologia i els mitjans de comunicació.
Sous conscients que hi ha molta gent, que té problemes molt més reals, que si el vostre sou es pot augmentar un 37% ???
ANEU FENT, que al final tothom té un limit, i gràcies a politics com tú, tot plegat nomès pot acabar d´una manera, A ÒSTIES.
Mentrestant seguiu retallant a les persones de veritat sanitat, ensenyament, serveis , etc ....
Et felicito MIQUEL, ja ets un gran POLITIC !!!!!
CREC
Anònim, 23/07/2011 a les 12:31
+1
-5
Com ja he comentat anteriorment, jo no ho veig bé.Però també s´ha de dir que s´han reduit les despeses en salaris per els regidors en un 25%. Cal dir que avanç eren dos que cobraben sou de president, i quan van duplicar els sous no vaig veure tants comentaris en aquest fòrum.Sempre escriviu els mateixos.Clar com que el poble us ha donat tan poca feina¡¡¡¡¡.
La falàcia del sou
Anònim, 23/07/2011 a les 17:25
+4
-0
Que la despesa en sous s'ha reduït un 25% tot i l'augment del 38% del sr. Rovira és dir una mitja veritat.
És cert que la vicepresidenta 1º no cobrarà SOU, però com que ja no és una assalariada, sí que cobrarà INDEMNITZACIONS (cosa que no cobrava la sra. Freixa pq ella era empleada i anar a les reunions/comissions formava part de la seva jornada laboral...)
Restant el sou de la sra Freixa i sumant les indemnitzacions de la nova vicepresidenta 1º l'estalvi REAL és més o menys del 5% amb una reducció efectiva de dedicació de 2/3 de jornada.
Està molt bé que ens intentin vendre estalvi en l'assumpte dels sous, però que no amaguin la VERITAT.
ES UNA VERGONYA
Anònim, 23/07/2011 a les 23:17
+4
-0
És una vergonya que amb una situació de crisi desesperant per a moltes persones el màxim responsable de la institució pública més important del Ripollès actui d'aquesta manera. Senyor Rovira no tinc cap dubte que en la seva anterior feina mareixia el sou que cobrava, però si no es podia permetre menys diners tenia que renonciar al càrrec de president del Consell Comarcal, el nostre partit està intentant aplicar unes reformes duríssimes, actuacions com la seva només serveixen per posar pals a la rodes.
visca els $!!!!!!!!!!
Anònim, 24/07/2011 a les 20:16
+18
-0
Vostè que cobra 3.500 euros al mes , creu normal que a l’Hospital de Campdevànol que vostè coneix tan bé es faci aquesta retallada de fer fora personal, tancar habitacions, de no cobrir les baixes..., vergonyós....
Com a casa, enlloc
Anònim, 25/07/2011 a les 12:34
+2
-0
Ara a més, en Rovira serà Patró de l'Hospital i podrà donar suport incondicional (què si no?) a les retallades amb total autoritat i legitimitat.
Necessito una resposta
Anònim, 27/07/2011 a les 19:15
+5
-0
Aquest titular no s'hauria de quedar aquí!
Em fa vergonya ser d'un poble de ripollès que ens hem quedat sense urgències, mínim d'ambulàncies etc i que algú tingui la barra de dir aixó i més que ningú li hagi parat els peus.
Qui ha aprovat aquests augment?
Els mateixos que diuen que no es veuran disminuides les atencions als ciutadans.
Algú del seu partit, evidenment no serà ell,ens pot dir d'on treuràn els diners? no ja ho tinc, tancant plantes d'hospitals públics, CAP's o dels sous del personal hospitalari en que treballen més hores per menys sous. Ara ja surten els números...
si serveix per que algú li caigui la cara de vergonya em sentiré satisfet però com a ciutadà no hi gaire més a fer.