El Camprodon perd 2 a 1 i es queda definitivament sense l'ascens a Preferent

Els camprodonins es queixen d'un arbitratge “nefast” en el partit de tornada a Avià

| 12/06/2010 a les 20:07h
Arxivat a: Esports, UE Camprodon, futbol
Aquesta notícia es va publicar originalment el 12/06/2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La remuntada era pràcticament impossible. I més, amb un arbitratge gens favorable als interessos del Camprodon (gol de l'Avià en fora de joc, una expulsió més que dubtosa i un gol anul·lat als camprodonins) que el seu president, Joan Busquets, no ha dubtat en qualificar de “nefasta”.

Amb onze contra onze, el Camprodon ha jugat un bon partit i ha tingut les seves ocasions. Tanmateix les coses s'han torçat al minut 30 quan el davanter centre local ha aconseguit avançar l'Avià amb una posició d'aparent fora de joc. D'aquesta manera, i amb una hora per davant, la promoció a Preferent quedava totalment sentenciada. A més, sis minuts més tard l'àrbitre ha expulsat Arimany per una falta al mig del camp. “S'ha carregat el partit” ha explicat el president camprodoní.

La segona part ha estat allò que el tòpic anomena els minuts de les escombraries. Els locals celebrant pràcticament l'ascens i el Camprodon sabedor que no tenia res a fer. Tot i això els visitants han aconseguit marcar un gol que l'àrbitre ha anul·lat. Al quart d'hora de la segona els berguedans han aconseguit el segon que posava un 5 a 0 a l'eliminatòria. Tanmateix, a tres minuts pel final, Calm ha marcat el gol de l'honor.

El Camprodon tanca d'aquesta manera una de les millors temporades de la seva història. L'any vinent, tornarà a compartir categoria amb els altres dos equips de Primera, l'Abadessenc i el Ripoll. I ho farà un any més amb Manel Puigvert a la banqueta.

COMENTARIS

ho sento
Anònim, 13/06/2010 a les 10:22
+0
-0
Què us pensaveu separatistes de la "comarca de la Vall de Camprodon" que pujarieu? Quin greu que em sap. L'any que ve haureu de tornar a la comarca del Ripollès a jugar
quina pena..
Anònim, 13/06/2010 a les 15:40
+0
-0
jajaja quina pena que em fa....
tant que els hi ha costat quedar segons... aiii

;)
SEPARATISTA
Anònim, 13/06/2010 a les 17:16
+0
-0
QUIN NIVELL,QUINA FINURA,QUINA SENSIBILITAT AQUETS DOS COMENTARIS.AMB GENT COM VOSALTRES FINS I TOT JO SOC "SEPARATISTA" I SI COSTA MOLT SER SEGON, PERQUE NOMES UN, A ESTAT MILLOR QUE NOSALTRES.HEU CONTAT ELS QUE TENEN PER SOBRE EL VOSTRES EQUIPS.DONS RES FINS SEMPRE
jajaja
Anònim, 13/06/2010 a les 18:57
+0
-0
vinga ara a celebrar la festa major seguint a primera i vigileu que l'any que ve no baixeu a segona jajaja
ja us esta be ome cuanta gent juga que sigui de camprodon??
vaia tela aixo es comarca aixo es fer un equip amb gent de poble aixi aneu separatistes!!!

informar-se abans de xerrar
Anònim, 13/06/2010 a les 22:21
+0
-0
No hi ha tanta diferència amb els altres dos equips de la comarca, perquè tant sant joan com ripoll tenen forces jugadors de fora la comarca (potser no tans a proporció). Et diré més, els reforços del sant joan a mitja temporada han estat jugadors de fora de la comarca, i per part del ripoll es valoren més els jugadors de fora la comarca que no pas els de casa, per aixó passa el que passa.
No sé com estaràn els equips la temporada vinent, pero abans de xerrar informat una miqueta!
Venga primo
Anònim, 14/06/2010 a les 02:17
+0
-0
Que pasa l'Avià no era un ekip asequible? ala macus ja ens veurem a prefrent
pobrets
Anònim, 14/06/2010 a les 11:01
+0
-0
Quina pena aquests de la comarca de l' Alt Barcelonès. La temporada vinent haureu de tornar a la pobra veïna comarca del Ripollès. Això de passar la rotonda de Capsacosta no us agrada gaire.
esta el patio
Anònim, 14/06/2010 a les 11:17
+0
-0
esta el patio para pedir la indepedencia
ai mare...
Anònim, 14/06/2010 a les 12:30
+0
-0
perdona aixo de que tots aposten pels de fora estic informat ome macu i tels puc dir començem camprodon numes hi han 2 d'alla i ni juguen....
del Ripoll : Joan caballé, Aitor Morillas, gerard pous, nil ruiz, pere capdevila, david bermudez, dani gonzalez, jordi garriga, jordi viñas, .....

veus macu com estic informat ;)

i del sant joan te'n podria dir mes tambe, si que es veritat que s'han reforçat amb gent de vic a mitja temporada pero titulars de sant joan jugaven 5 o 6 cada partit.

Que us vagi be l'any que ve tornan a jugar en aquestes terres. Apasiauuuu.
molt de mal
Anònim, 14/06/2010 a les 21:03
+0
-0
Es veu que el 3-0 i sobretot el 3-1 fan fer molt mal...
Al final tot acaba sent enveja
Anònim, 14/06/2010 a les 22:14
+0
-0
Quan a la capital es parla del Barça és perquè, tots sabem, el Barça és superior al Madrid. Em dona la sensació i no sé perquè, a la comarca passa el mateix, per algo serà!
En fi, bones vacances a tothom i perdoneu-me per la xuleria per anticipat.

PD: l'any que bé haurem de treballar més perquè en els fòrums no es parli només del Camprodon!!!!
ara pla
Anònim, 14/06/2010 a les 23:11
+0
-0
ke us pasa a tots plegats,no es futbol, dons a mi hem dona al mateix que sigan molts o pocs, tots porten la mateixa samarreta, per tan es el meu equip.baixeu del cel i toqueu de peus a terra.aixo si mentre el Camprodón te el mateix entrenador fa tres anys, el altres els canvien com a mitjons, potser deu volger di quelcom.bona nit
jajaja
Anònim, 14/06/2010 a les 23:41
+0
-0
VISCA L'AVIÀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai,ai
Anònim, 18/06/2010 a les 07:50
+0
-0
A l´Abadessenc d´un planter de 19 jugadors uns 11 o 12 son de Sant Joan.