Shakira, «l'hortolana ripollesa»

La cantant colombiana passa uns dies al nostre país, d'on procedeix la seva mare

| 31/05/2010 a les 16:24h
Arxivat a: Societat, horticultura, Shakira, música
Aquesta notícia es va publicar originalment el 31/05/2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Shakira fent d'hortolana Foto: twitpic.com

Una foto de la cantant colombiana Shakira ha revolucionat aquesta tarda als seus fans després de penjar-la al seu Twitter oficial. A la imatge es pot veure Shakira duent un carretó tot duent pinso. Tal i com explica a la xarxa social estava feinejant a un hort “molt proper a la localitat de Ripoll, bressol dels seus avantpassats”. Cal recordar que la mare de la cantant -el seu nom complet és Shakira Isabel Mebarak Ripoll- és d'ascendència catalana.

Minuts més tard, ha tornat a penjar una nova foto que complementa l'anterior "Ens preguntàvem on anava Shak amb la seva carretilla? afegeixen" i es pot veure com atansa el contingut a un cavall. Per tant, més que hortolana, grangera d'una finca de Molló.

De fet, a la cantant se la va poder veure dissabte pel centre del poble. Acompanyat de la seva parella, Antonio de la Rúa -fill de l'expresident d'Argentina-, van dinar al restaurant l'Enclusa i després van fer un tomb pel poble. Segons fonts veïnals "malgrat ser la notícia del dia, la parella va passar força desaparcebuda". També va dormir al municipi, concretament a la casa rural de can Sant.

COMENTARIS

és ella?
Anònim, 31/05/2010 a les 17:50
+0
-0
voleu dir que no és una doble? no ho veig gens clar. Més aviat, fa pudor com la gallinassa de la foto
hola!
Anònim, 31/05/2010 a les 19:42
+0
-0
aquest diari sembla el ripolles.lecturas..
critica al mitjà
Anònim, 31/05/2010 a les 19:43
+0
-0
Aquest mitjà s'està convertint en un salsa rosa ripollès, ai senyor... Operación Humos de la alcaldessa, shakira viaja a Ripoll,...
Siiiiiii, és ella!!!
Anònim, 01/06/2010 a les 10:04
+0
-0
Doncs a mi, m'agrada de tant en tant, llegir aquesta mena de notícias, i més quan estàs fart de tanta informació de política, econòmia, penes, calamitats, ..... . Una mica d'esbarjo sempre va bé.

A més, ara somiu que igual un dia em puc trobar pel carrer del meu poble un noia tant sexy com aquesta. mmmmmmmmm

Hi ha gent que només serveixen per criticar!
Shakira com una més
Anònim de la Plana, 02/06/2010 a les 01:37
+1
-0
Trobo que esta bé el que dius darrer anònim. Quin mal fa la Sakhira en aquestes planes. L'ha penjada ella mateixa al seu bloc i el Ripollès l'ha recollit. Es mostra natural i afable; com una més . Que voleu, carnassa només ?
Es que hi ha gent molt recargolada .....
Penseu amb la propaganda
Anònim, 02/06/2010 a les 10:40
+0
-0
Estic d'acord amb els que fan critica consturctiva, sempre va bé que vingui algú conegut per fer propaganda de la zona, ja veureu quanta gent vindrà a veure on ha estat, a dinar on ella ha dinat, i a dormir a la casa rural on ella ha dormit. Caldria que vingués més i afavoriria el turisme segur. Fora detractors i criticons. Sempre cal ser positiu!
COLLONS
PERE, 02/06/2010 a les 22:00
+0
-0
QUE VINGUI A CASA QUE TING UN HORT PLE DE FAVES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A LA CATALANA CON ESE MOVIMIENTO
nou lema
Anònim, 10/06/2010 a les 13:08
+0
-0
Lema per Molló. "AVENTURA A TOPE. OSSOS, SHAKIRAS i ETARRES"!