Cedinsa confirma que farà arribar els quatre carrils a Ripoll el juliol de 2011

El tram fins a Sora podria entrar en funcionament el setembre de 2010

Redacció
25 de gener del 2010
obres de desdoblament de la C-17, a Orís
obres de desdoblament de la C-17, a Orís | Adrià Costa
Obres de desdoblament de la C-17 a Orís. Foto: Adrià Costa

La concessionària Cedinsa, que s'encarrega del desdoblament de la C-17, ha confirmat el compromís de fer arribar els quatre carrils a Ripoll el juliol de 2011 -fa mesos que van avançar un calendari inicialment previst per finals d'any-. Respecte el tram Orís-Sora es podria inaugurar el setembre de 2010 tot i que inicialment se situava per finals d'anys la part corresponent a la variant del Bisaura.

El director de l'obra va participar de manera excepcional en una nova reunió de la comissió de seguiment de les infraestructures del Ripollès. Segons els responsables del desdoblament actualment es treballa en la perforació dels cinc nous túnels que hi haurà entre Sora i Ripoll, en un terreny de dificultosa orografia que fa que l’obra entri en una de les fases de més difícil execució.

Enric Pérez, president del Consell Comarcal, va manifestar la "seva satisfacció per aquests terminis i va insistir en la necessitat de continuar minimitzant les afectacions al trànsit, tal i com s’ha vingut fent fins ara amb un balanç més que satisfactori, facilitant la mobilitat tant com sigui possible".

D’altra banda, en aquesta mateixa reunió els membres de la comissió també van analitzar el Pla comarcal de muntanya, el Pla nacional d’infraestructures i l’avantprojecte  del Pla territorial de les comarques gironines en relació al Pacte comarcal per a les infraestructures del Ripollès.

Galeries de fotos del desdoblament de la C-17
-Estat de les obres el novembre de 2009(Adrià Costa)
- Visita de Jose Montilla a Montesquiu(Adrià Costa)
-Visita de Joaquim Nadal a Sant Quirze de Besora(Adrià Costa)
-Inici de les obres a Orís (Adrià Costa)