A través de la seva App, que es llançarà el pròxim 12 de juny. A través de la seva disruptiva xarxa de distribució, Vinow ofereix una àmplia varietat de vins amb un enfocament professional i compromès amb la qualitat.
Compta amb una xarxa de distribució que permet l'entrega instantània i segura dels vins a les 20 ciutats on opera: Barcelona, Sabadell, Terrassa i Badalona a Catalunya, però també a Madrid, València, Bilbao, Barakaldo, Alarcón, Pozuelo, Sant Sebastià dels Reis, Alcalá d'Henares, Saragossa, Sevilla, Màlaga, Gijón, Vitòria, Valladolid, Sant Sebastià i Logronyo.
La disponibilitat és un altre aspecte clau de l'empresa. L'usuari podrà triar entre una acurada selecció de vins negres, blancs, rosats, escumosos... i rebre'n la comanda en tan sols 30 minuts o programar-la per a un dia i hora concreta.
Previsió de facturació del primer any d'operacions
La companyia té grans expectatives de creixement i preveu assolir una facturació d'entre 8 i 10 milios d'euros el primer any complet d'operacions. Aquesta projecció reflecteix la confiança en la proposta única i en la demanda creixent del delivery al mercat espanyol.

El mercat del comerç electrònic a Espanya està valorat en 500 milions d'euros i Vinow arriba en un moment on s'observa un canvi significatiu en el consum de vi. Cada vegada es consumeix vi de més preu, de més qualitat. Més despesa però menys consum per ampolla.
Vinow neix per satisfer la necessitat que tenen els cellers per digitalitzar-se i per connectar amb el públic més jove.