Aliança entre Plusfresc i la DO Catalunya

Tastos guiats als establiments, formació al personal i estratègies promocionals es duran a terme els pròxims mesos

Què és una Denominació d'Origen?

| 16/09/2022 a les 11:38h
Especial: Formació
Arxivat a: Denominacions d'Origen, Plusfresc, DO Catalunya
Imatge il·lustrativa
Plusfresc
La Denominació d’Origen Catalunya, immersa de ple en la campanya de verema 2022, arrenca el curs amb un cicle d’accions promocionals en col·laboració amb Plusfresc, cadena de supermercats que ofereix productes de qualitat i de proximitat i que treballa per oferir una experiència de compra agradable i sostenible.

Amb l’objectiu d’augmentar la notorietat de la DO al punt de venda s’ha posat en marxa una estratègia que pretén donar major visibilitat als vins, que representen més del 50% del vi català amb Denominació d’Origen.

La primera acció inclou un conjunt de tastos guiats que es duran a terme al supermercat Sunka (Lleida) aquest mateix cap de setmana. Les persones interessades hauran de reservar la seva plaça amb antelació a través del web de Plusfresc per a un dels torns disponibles: els dies 16 i 17 de setembre a les 17:30h, a les 18:30h i a les 19:30h, en ambdues dates.

A banda d’aquests dos dies, s’han previst altres tastos que tindran lloc durant els mesos de tardor a Balaguer, Barcelona, Manresa, Reus, Lleida, Mollerussa i Sort. La propera data serà el divendres 30 de setembre, també en tres torns, al supermercat Plusfresc Balaguer III (Balaguer, Lleida).

La col·laboració amb la cadena de supermercats inclou també un conjunt d’accions, com formació al personal, i d’estratègies promocionals que s’allargaran durant els propers mesos, com poden ser promocions i/o descomptes, amb l’intenció de continuar fidelitzant els clients de la DO Catalunya i d’apropar encara més la marca al consumidor final.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
Pixabay
La Guia espanyola "Akatavino" ha destacat alguns vins catalans com els més ben puntuats del 2022
MiM Eivissa
MiM Eivissa | Majestic
El xef Nandu Jubany s'alia amb el futbolista per portar la gastronomia d'algun dels seus hotels
Imatge il·lustrativa
Ca N'Estella torna a guanyar un "Platinum" als concursos anglesos Decanter amb el Rabetllat i Vidal Gran Reserva Xarel·lo

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
L'anyada 2008 del Llegat de Llopart, que ja és al mercat, es pot tastar en exclusiva en una experiència amb una visita privada que el celler ha dissenyat
Imatge il·lustrativa
Quico Ortega
Tindrà lloc del 4 al 13 de novembre aplegarà propostes arreu de Catalunya amb la vinya i el vi com a protagonistes
Imatge il·lustrativa
Pixabay
The Champagne & Sparkling Wine World Championships ha reconegut amb un or al cava Núria Claverol Homenatge 2015 de Sumarroca
D’esquerra a dreta, Alberto Torroba, director general d’Argraf, i Jesús Rodríguez, gerent de Redgraf
D’esquerra a dreta, Alberto Torroba, director general d’Argraf, i Jesús Rodríguez, gerent de Redgraf
Amb gairebé 4 milions d’euros anuals de facturació i una plantilla de 19 treballadors, l'adquisició consolida la presència d’Argraf en aquesta important zona vinícola