Freixenet es va posicionar com la marca més forta de la companyia en superar la venda rècord de 107 milions d'ampolles el 2021
Les vendes de vins escumosos de Henkell Freixenet van augmentar un 15,2% fins a 843 milions d'euros. Això va conduir a un augment de la quota de mercat a Alemanya i Espanya, entre d'altres mercats. Les vendes globals al segment de vins van créixer un 1,4 % fins als 226 milions d'euros, mentre que les vendes de begudes espirituoses van augmentar un 5,6 % fins als 232 milions d'euros.
La marca Freixenet, amb diferència la marca més potent del Grup, ha contribuït en gran part als bons resultats de Henkell Freixenet en aconseguir un rècord amb la venda de més de 107 milions d'ampolles per primera vegada a la història, entre les quals destaquen especialment les insígnies de la marca Carta Nevada i Cordón Negro. Aquestes vendes representen un creixement del 8,5% respecte als 99,3 milions d'ampolles que va vendre al 2020. A més, el positiu desenvolupament de les ensenyes Freixenet Prosecco i Italian Rosé, així com la bona recepció de les noves gammes de vins italians i espanyols impulsats pel celler de Sant Sadurní d'Anoia, també han ajudat el creixement de la companyia.