El Rosat de Terrer procedeix d’una vinya de Pinot Noir de Can Prats, a Sant Llorenç d’Hortons, situada a la zona dels Costers de l’Anoia. La vinya es conrea seguint els principis de l’agricultura ecològica en sòls moderadament profunds.
Una climatologia adversa amb pluges abundants a la primavera i humitats extremes van marcar la verema per la presència del míldiu. Els raïms supervivents només van ser un 25% de la producció habitual.
El Rosat de Terrer és un vi de color pell de ceba amb aromes suaus que a poc a poc van desprenent aromes més intenses de fruits vermells dolços i records de violeta. Juventut i fruitositat defineixen aquest vi fàcil de beure. El pas en boca és fresc amb un volum delicat.