Advertisement

espot de la DO Penedès

Nou espot de la DO Penedès; la singularitat d'una gota de vi...

L’audiovisual juga amb totes les gotes que acaben conformant un vi Penedès

La DO Penedès presenta accions per promocionar els seus vins en la campanya de Nadal 2020

Els millors vins del Penedès; 35 medalles per 23 cellers

| 22/10/2020 a les 10:31h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Denominacions d'Origen, Nou espot de la DO Penedès
Imatge il·lustrativa
La DO Penedès ha iniciat una nova campanya que s’allargarà fins a finals de desembre, amb l’objectiu d’enfortir el consum de vi Penedès de cara a les festes nadalenques. La DO aposta per un espot on es destaquen la personalitat, singularitat i qualitat dels vins Penedès, prenent com a protagonistes les particularitats i diversitat de les gotes, presents a diferents processos de l’elaboració del vi, i que en forma de metàfora, expliquen la gran diversitat i personalitat dels vins Penedès.
 

 
Les gotes com el detall que defineix la personalitat

L'espot fixa la seva atenció en la singularitat d’una gota per a mostrar que cada detall és important i singular en la creació d’un vi Penedès: des de les gotes de pluja que cauen a la vinya, el plor del cep, la suor dels viticultors, el premsat, el procés d’elaboració fins a arribar a abocar el vi a la copa i assaborir-lo.
 
La premissa se centra en explicar que hi ha darrere d’una gota de vi, tots aquells passos que sumats el defineixen, tant a nivell de valors i patrimoni vitivinícola, com les seves característiques i personalitat quan el gaudim en una copa. L’objectiu és reforçar les singularitats dels vins Penedès a través del concepte de les gotes, ja que no hi ha dues gotes iguals, com tampoc dos vins.
 
El resultat és un audiovisual de 30 segons que interpel·la directament al consumidor final. Aquest és un dels objectius principals que la DO Penedès va fixar-se a inicis d’any després que esclatés la pandèmia de la covid19: acostar ara més que mai la qualitat i excel·lència dels vins Penedès al públic general.


Una campanya en prime-time

L’espot de la DO Penedès es podrà veure en les franges de prime-time de televisió (TV3) i ràdio (RAC1, Catalunya Ràdio), així com en mitjans especialitzats en paper i digital i xarxes socials. Paral·lelament s’aniran llançant petites càpsules audiovisuals en les xarxes socials, cada una centrada en una de les gotes que conformen l’audiovisual, i altres gotes que també conformen el món dels vins Penedès.

També us pot interessar

Amb què acompanyarem les bombolles de la revetlla?
Amb què acompanyarem les bombolles de la revetlla? | Pixabay
Laura Conde | 1 comentari
Cinc propostes ideals per acompanyar una beguda versàtil i gastronòmica com el cava.
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
Selecció de 10 vins que demostren el gran potencial del vi cooperatiu català.
Imatge il·lustrativa
Sergi Cortés | 1 comentari
Encetem una proposta setmanal on entrevistarem els restaurants guanyadors de l'última edició del Cartaví | Sergi de Meià, del restaurant Sergi de Meià, ens explica l'actualitat i com veu el futur post Covid-19.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

 

 
Imatge il·lustrativa
El celler reafirma així la seva aposta pels Grans Reserves ecològics | Singular amplia la gamma dels monovarietals com Milesimé, Milesimé Rosé i Blanc de Noirs
Imatge il·lustrativa
Descobrir o redescobrir l'Empordà vinícola és una experiència que va molt més enllà d'una visita i un tast | T'ajudem a triar algunes de les millors experiències
Imatge il·lustrativa
La vinya a Catalunya s'encamina cap a ser majoritàriament ecològica | Les dades del CCPAE (Consell Català de la Producció Agrària Ecològica) mostren que més d'un terç de les vinyes catalanes ja són ecològiques
Barri del Molí d'en Rovira a Vilafranca.
Barri del Molí d'en Rovira a Vilafranca. | Grup Patrimoni Històric de l'Arquitectura del Vi de Vilafranca
Jordi Bes
Els diversos destins d'un barri vinícola, una casa senyorial i un celler modernista fan témer que la seva preservació es vegi compromesa, almenys tal com se'ls coneix ara | Historiadors i arquitectes fan un toc d'atenció a Vilafranca del Penedès per no malmetre el conjunt de les naus del carrer del Comerç, nascudes el segle XIX amb el ferrocarril per comerciar amb el vi